موج دوم شکایت بازیکنان طلبکار از تیم والیبال هاوش گنبد در فروردین ۹۷ رقم خورد

اخبار

تیم والیبال هاوش گنبد در هفته یازدهم لیگ برتر ۱۳۹۶ – سالن آیت الله خاتمی (اردکان)

بعد از شکایت بازیکنان تیم والیبال هاوش مدل سال ۹۵ که به فاصله یک سال بعد در آخرین روزهای لیگ ۹۶ مورد بررسی فدراسیون والیبال قرار گرفت و در نهایت رای به محکومیت پرداخت تیم هاوش به مطالبات آن بازیکنان شد این بار شاهد شکایت بازیکنان تیم مدل ۹۶ هاوش گنبد به علت طلبشان هستیم.

با توجه به  اینکه رای محکومیت تیم ها از طرف فدراسیون والیبال معمولا برای تیم های گنبدی هیچ اثری در سال های گذشته نداشته این بار بازیکنان گنبدی در تیم مدل ۹۶ هاوش گنبد چشم انتطار رای های آبکی فدراسیون نیستند و یازده بازیکن این تیم به طور دسته جمعی چک های مربوط به مطالبات خود از تیم هاوش گنبد را برگشت زده و بصورت دادخواست زیر نظر وکیل به دادگاه ارائه دادند.

با توجه به صحبت های برخی بازیکنان شاکی، مسئولین تیم هاوش گنبد مثل سال های گذشته همواره با قول و وعده های بی اساس می خواهند بازیکنان را تا شروع فصل آینده سرگرم کرده تا خبری از پرداخت ها نباشد.

متاسفانه اتفاقی که در والیبال ستم دیده گنبد و منطقه ترکمن صحرا همواره متداول بوده و مسئولین تیم های مختلف هر سال پوست کلفت تر از سال های قبل وارد میدان تیم داری می شوند و جالب تر از آن مسئولین شهری گنبد نیز همین مدل اسپانسر ها را با مهیا کردن حضورشان به عنوان اسپانسر تیم حمایت کرده و مهر تایید بر عملکرد آنها می زنند.

امروز آن مسئولینی که سنگ حمایت از هاوش گنبد را بر سینه می زدند آیا خبری از وضعیت طلب این بازیکنان گرفته اند؟ یا فقط باید از آنها در حد تریبون ها و عکس های “ما هستیم ها” انتظار داشته باشیم!؟

رحمان محمدی راد، میکائیل تاجر، مصطفی باقری، محسن سیاهدوش و ابراهیم چابکیان پنج نفری بودند که مربوط به تیمداری سال ۹۵ هاوش گنبد از این تیم به فدراسیون شکایت کردند. این بار یازده بازیکن تیم هاوش مدل ۹۶ بخاطر طلبشان شاکی هستند و قابل ذکر است که در بین این یازده نفر از نفرات کادر فنی و سرپرست تیم اسمی دیده نمی شود و همه شاکیان بازیکن هستند.

سابقه بد حسابی های تیمداری هاوش گنبد به سال ۱۳۹۰ هم می رسد که در آن سال قرارداد فرهاد قائمی نیز پرداخت نشد و بعد از چند سال با رسانه ای کردن این موضوع توسط خود بازیکن بالاخره با توجه به شنیده ها بخشی از مطالبات این بازیکن نیز پرداخت شد.

 

نگارنده : احمد فضلی

 

۲۷ بهمن ۱۳۹۶

فرهاد قائمی : دویدن در ساختمان دادگستری برای نقد کردن چک در شان بازیکن گنبدی نیست

 

۸ اسفند ۱۳۹۶

بدهکاری هاوش گنبد از سال ۹۵ و رای فدراسیون در مورد طلب ۵ نفر شاکی صادر شد

برچسب‌ها: , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …