ملی پوشان گنبدی در تور جهانی والیبال ساحلی عمان به مدال نقره دست یافتند

رحمان رئوفی + بهمن سالمی
تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست برابر آلمان به مقام نایب قهرمانی تور جهانی عمان دست یافت. مرحله نهایی تور جهانی تک ستاره عمان عصر امروز (شنبه) با دو دیدار در زمین های ساحلی شهر مصنعه پیگیری شد.

در دیدار رده بندی و از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تیم های ایتالیا و عمان به مصاف یکدیگر رفتند که آندرتا و آبیاتی ملی پوشان ایتالیایی دو بر صفر مقابل میزبان (عمان) به پیروزی رسیدند و مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران (بهمن سالمی – رحمان رئوفی) نیز در دیدار نهایی این رقابت ها به مصاف آلمان (برگمن -هارمس) رفت و دو بر صفر مغلوب این تیم شد.

ملی پوشان ایران در دو ست متوالی با امتیازهای ۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۱ نتیجه را به آلمان واگذار کردند تا به نخستین مدال نقره خود در تور جهانی دست یابند و پاداش ۷۰۰ دلاری مسابقات را به دست آورند.

سالمی و رئوفی در مرحله گروهی موفق به شکست تیم های عمان و سوئیس شدند تا به عنوان صدرنشین گروه خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. ملی‌پوشان ایران در مسابقه سوم خود موفق به شکست دانمارک شدند تا به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها راه یابند.

ملی‌پوشان ساحلی ایران که مدال برنز تور جهانی مراکش را نیز در پرونده کاری خود دارند، در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست عمان میزبان این رقابت ها شدند و به دیدار نهایی راه یافتند.

تیم‌های ملی ب (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) و ج ایران (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) نیز در این رقابت ها حضور داشتند که با پذیرش شکست برابر حریفان در مرحله یک چهارم نهایی و قرار گرفتن در رتبه های پنجم تا هشتم تور جهان عمان، پاداش ۳۰۰ دلاری را از آن خود کردند.

رضا نائینی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و محمد خلیلی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

 

منبع : فدراسیون والیبال

برچسب‌ها: , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …