وزیر ورزش : تلاش داریم تا بیشترین امکانات را برای مجموعه سوارکاری گنبد فراهم کنیم

دکتر مسعود سلطانی فر
وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به اهمیت برگزاری مسابقات اسبدوانی و وضعیت مجموعه سوارکاری گنبدکاووس امکانات این مجموعه توسعه می‌یابد.

مسعود سلطانی‌فر ظهر امروز در حاشیه مسابقات سوارکاری گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به اینکه مسابقات سوارکاری و اسب در گنبدکاووس ریشه تاریخی دارد تلاش داریم تا بیشترین امکانات توسعه‌ای را برای این مجموعه فراهم کنیم.

وی افزود: با مشاهده یک دور مسابقات کورس، ارزیابی خوبی نسبت به این مسابقات پیدا کردم, زیرا امکاناتی برای علاقه‌مندان و جوانان برای اوقات فراغت با ابزار سالم مهیا است و باید چنین اتفاقاتی در دیگر نقاط کشور برای اوقات فراغت متناسب با شرایط هر نقطه ایجاد شود.

وی افزود: با حضور گسترده مردم در برگزاری این مسابقات که سابقه تاریخی و فرهنگی دارد بسیار مورد توجه است و وضع برگزاری مسابقات از شرایط کنونی می‌تواند بهتر باشد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان برنامه‌هایی برای بهتر شدن وضعیت و شرایط مسابقات در نظر دارد که اجرا می‌شود.

سلطانی‌فر تاکید کرد: بنا داریم سوارکاری گنبدکاووس را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا هم از لحاظ مسابقات و هم ایجاد امکانات شرایط بهتری ایجاد شود.

وی در میدان مسابقات خطاب به تماشاچیان و علاقه‌مندان به مسابقات سوارکاری گفت: تلاش داریم در حوزه سالم‌سازی و توسعه امکانات شرایطی فراهم کنیم که سبب رضایتمندی شما شود و مشکلات ورزش را در حیطه‌های مختلف برطرف کنیم.

وزیر ورزش و جوانان باز هم به سوال خبرنگار تسنیم درباره تعیین تکلیف وضعیت فدراسیون کشتی پاسخگو نبود.

 

منبع : خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …