انعکاس شکست گل گهر سیرجان مقابل گنبدی ها در نشریات ورزشی

روزنامه ابرار ورزشی
گنبدى ها در سیرجان شگفتى ساز شدند
روزنامه ایران ورزشی
شکست گل گهر بزرگترین هدیه گنبدى ها به پیکان بود.
روزنامه ابرار ورزشی
ایران نژاد: در صورتى که نیاز باشد اعضاى تیم را جریمه خواهیم کرد
روزنامه ایران ورزشی
گنبدی ها با دفاع و توپگیری تاکتیک هاى خلیل آزمون را خنثى کردند
روزنامه خبر ورزشی
بای محمد دوجی: آزمون‌ کار درستى‌ نکرد!


روزنامه ابرار ورزشی
گنبدى ها در سیرجان شگفتى ساز شدند

جدى ترین رقیب پیکان در راه کسب عنوان قهرمانى رقابت هاى لیگ برتر والیبال با شکست مقابل استقلال گنبد شانس خود را به میزان قابل توجهى کاهش داد. در یکى از مهم ترین بازى هاى هفته نوزدهم رقابت هاى لیگ برتر والیبال باشگاه هاى ایران عصر چهارشنبه دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال گنبد در سیرجان به میدان رفتند.گنبدى ها که تنها با ۷ بازیکن به سیرجان سفر کرده بودند با ارایه یک بازى منظم وهماهنگ در پایان یک بازى ۵ گیمه حریف پر مهره خود را شکست دادند. شاگردان «باى محمد دوجى» با استفاده از سرویس هاى هدفمند کار دریافت را در زمین گل گهر با مشکل مواجه کردند تا این تیم نتواند از توانایى هاى مهدوى و ضربات سرعتى زنان خود بخوبى بهره گیرد. گفتنى است؛ این باخت گل گهر را در کورس قهرمانى با مشکل مواجه ساخت.اما پیکان که به ارومیه رفته بود با ارایه یک بازى هماهنگ و کم اشتباه آذرپیام را در ۳ گیم متوالى شکست داد.

 

روزنامه ایران ورزشی
شکست گل گهر بزرگترین هدیه گنبدى ها به پیکان بود.

شکست خانگى گل گهر سیرجان مقابل استقلال گنبد بزرگترین حادثه روز نوزدهم لیگ برتر والیبال بود. این نتیجه غیرمنتظره بزرگترین هدیه گنبدى ها به پیکان بود. درواقع پیکانى ها که خود با پیروزى قاطعانه بر آذرپیام آن هم در ارومیه به تهران برگشتند با توجه به باخت گل گهر در یکقدمى قهرمانى لیگ برتر قرار گرفتند. برخى ها حتى پا را فراتر نهادند و از حالا پیکان را قهرمان لیگ معرفى مى کنند.

روزنامه ابرار ورزشی
ایران نژاد: در صورتى که نیاز باشد اعضاى تیم را جریمه خواهیم کرد

«وحید ایران نژاد» مدیرعامل باشگاه گل گهر گفت: تیم ما مقابل استقلال گنبد بازى خوبى را به نمایش نگذاشت و در صورتى که نیاز باشد اعضاى تیم را جریمه خواهیم کرد. وى در ادامه افزود: از بازى نفرات تیم خود راضى نیستم . آنها مقابل استقلال خوب بازى نکردند. نه تعویض ها خوب بود و نه توانستیم یک بازى منسجم را به نمایش بگذاریم. ایران نژاد در مورد جریمه بازیکنان گفت : باید با کادر فنى جلسه اى را برگزارکنیم تا دلایل این افت را بررسى کنیم. تشویق و تنبیه زمانى باید انجام شود که تاثیر خود را بگذارد . باید ببینیم جریمه مى تواند بازیکنان را به حالت اول برگرداند یا خیر.

روزنامه ایران ورزشی
گنبدی ها با دفاع و توپگیری تاکتیک هاى خلیل آزمون را خنثى کردند

گل گهر سیرجان که در نیم فصل دوم چندین باخت را تجربه کرده بود و برخلاف نیم فصل نخست ظاهر شده است براى آنکه درصد شانس قهرمانى خود را در روزهاى پایانى لیگ بالا نگه دارد چاره اى جز پیروزى بر رقیبان در همه بازیهاى باقیمانده فصل نداشت. استقلال گنبد، حریف هفته نوزدهم این تیم که شکست هاى متوالى را تجربه کرده بود و چندین یار اصلى و تأثیرگذارش را نیز در اواسط کار از دست داد و شاید فکرش را هم نمى کرد در سیرجان چنین نتیجه اى کسب کند اما باى محمد دوجى آنقدر به شاگردانش انگیزه داد بدون آنکه هراسى از بازى برابر حریف داشته باشند که از غرور بیش از حد میزبان بهره کافى را ببرند و یکى از بهترین نتایج فصل را کسب کنند. درواقع استقلالى ها با توجه به شناختى که نسبت به طرح هاى خلیل آزمون، مربى گنبدى تیم گل گهر داشتند تاکتیک هاى وى را خنثى کردند و با تلاش فراوان در توپگیرى و دفاع روى تور کار میزبان را یکسره کردند. این نتیجه تقریباً رؤیاهاى خلیل آزمون و شاگردانش را براى قهرمانى در لیگ بر باد داد مگر آن که اتفاق هاى غیرمنتظره اى در ادامه کار رخ دهد تا جام از تهران خارج شود.

روزنامه خبر ورزشی
بای محمد دوجی: آزمون‌ کار درستى‌ نکرد!

عدم‌ موافقت‌ خلیل‌ آزمون، با تأ‌خیر ساعت‌ بازی، انگیزه‌ بازیکنان‌ ما را دو برابر کرد. باى‌محمد دوجی، سرمربى‌ تیم‌ استقلال‌ گنبد گفت: تیم‌ ما دیر به‌ سیرجان‌ رسید، به‌ همین‌ خاطر از مسئولان‌ برگزارى‌ مسابقات‌ خواستیم‌ تا بازى‌ با یک‌ ساعت‌ تأ‌خیر انجام‌ شود اما متأ‌سفانه‌ همه‌ موافقت‌ کردند به‌ جز خلیل‌ آزمون. همین‌ موضوع‌ باعث‌ بالا رفتن‌ انگیزه‌ بازیکنان‌ براى‌ غلبه‌ بر گل‌گهر سیرجان‌ شد.
وى‌ افزود: آزمون‌ از ست‌ پنجم‌ ترکیب‌ بدى‌ براى‌ تیمش‌ چید، او مهدوى‌ را از منطقه‌ ۴ بازى‌ گرفت‌ که‌ من‌ تا به‌ حال‌ چنین‌ چیزى‌ را ندیده‌ بودم‌ و این‌ مسأ‌له‌ باعث‌ شد ۶ امتیاز از حریف‌ جلو افتاده‌ و پیروزى‌ را از آن‌ خود کنیم.

برچسب‌ها: , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …