مهدی محمدی : قرارداد ما با ست کوویچ در حضور رسانه‌ها و بزرگان والیبال به امضا رسید

رئیس هیئت والیبال شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه ست کوویچ به عنوان مشاور و استعدادیاب در هیئت والیبال گنبدکاووس حاضر خواهد بود، گفت: همه مربیان گنبدی می‌توانند در کنار او بوده از او کسب تجربه کنند.

محمد محمدی امروز در گنبدکاووس پیرامون جذب «یوتسا ست کوویچ» به عنوان مدیر استعدادیابی هیئت والیبال و باشگاه ورزشی هاوش گنبدکاووس با اشاره به اینکه گنبدکاووس بدون تردید پایتخت والیبال کشور است، اظهار کرد: مردم گنبدکاووس از من می خواستند تا در سطح و شان والیبال این شهرستان اقدامی کنم تا والیبال را از پایه با قدرت در این شهرستان تقویت کنیم و به فکر سال‌های بعد باشیم.

وی با بیان اینکه والیبال گنبدکاووس همیشه در سطح شکورحرفی برای گفتن داشته است، افزود: حضور ست کوویچ در گنبدکاووس برای رشد و تقویت پایه‌ها و پرورش دادن استعدادهایی است که به کرات در این شهرستان دیده می‌شوند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه امروز بیشتر سرمایه‌های والیبال گنبدکاووس در شهرهای دیگر مشغول بازی هستند، خاطرنشان کرد: ما آنقدر بازیکن خوب کشف کرده و پرورش خواهیم داد که سراسر لیگ‌های کشور را بازیکنان خوب گنبدی پر کنند.

محمدی از تشکیل چندین تیم والیبال در رده‌های پایه پس از اتمام پروژه استعدایابی و پرورش در شهرستان گنبدکاووس توسط ست کوویچ خبر داد و گفت: این مربی صربستانی و مشهور والیبال دنیا همان روزی که با ایشان تماس گرفته و از وی خواستم که برای همکاری با ما به گنبدکاووس بیایند با شنیدن نام گنبدکاووس بی‌درنگ این موضوع را پذیرفتند.

وی با اشاره به اینکه قرارداد ما با ایشان در حضور رسانه‌ها، پیشکسوتان و بزرگان والیبال به امضا رسید، ادامه داد: این قرارداد دو ساله است و زمان آغاز آن ار ابتدای سال ۱۳۹۷ خواهد بود که امیدواریم با همکاری همه ظرفیت‌های شهرستان گنبدکاووس در حوزه ورزش بتوانیم به افتخارات بزرگی برسیم.

رئیس هیئت والیبال شهرستان گنبدکاووس از مردم شهرستان گنبدکاووس خواست تا آنها را تنها نگذارند، تصریح کرد: از مردم عزیز ووالیبال‌دوست گنبدکاووس می‌خواهم تا در کنار ما باشند و کمک کنند تا بتوانیم جوانان و نوجوانان این شهرستان را در بهترین شرایط برای فردایی بهتر آماده کنیم.

محمدی با تاکید بر اینکه تمام مربیان گنبدی می‌توانند در کنار ست کوییچ حاضر باشند، اضافه کرد: همه این عزیزان می توانند در کنار «ست کوویچ» ضمن آنکه تجارب ارزشمندی را کسب می کنند از دستمزد همکاری با باشگاه ورزشی هاوش نیز بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه این مربی صربستانی و پرافتخار والیبال دنیا با وجود سختی‌های بسیار و پرواز ۲۰ ساعته به ایران و سپس از تهران به گنبدکاووس آمد، گفت: ایشان از همین ابتدا با روحیه و شادابی بسیار کم‌نظیری را از خود نشان دادند و همین صرف حضور ایشان در روزهای گذشته موجی از نشاط و روحیه را در ورزشکاران والیبال گنبدکاووس ایجاد کرده است.

 

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …