“یوتسا ست‌کوویچ” مربی سابق تیم ملی ، مدیر استعدادیابی باشگاه هاوش گنبد شد

والیبال گنبد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی, ورزشی والیبال هاوش گنبدکاووس گفت: با پی‌گیری‌ها و رایزنی‌های انجام‌شده, “ست‌کوویچ” به‌مدت ۲ سال مدیر استعدادیابی هیئت والیبال و باشگاه فرهنگی, ورزشی هاوش گنبدکاووس شد و از فروردین سال ۹۷ کار خود را آغاز خواهد کرد.

مهدی محمدی عصر امروز در نشست خبری و معارفه “ست کوویچ” به‌عنوان مدیر استعدادیابی هیئت والیبال و باشگاه فرهنگی, ورزشی والیبال هاوش گنبدکاووس در سالن هلال احمر گنبدکاووس اظهار داشت: ما باید در رده نونهالان و نوجوانان استعدادهای والیبال را شناسایی و پرورش دهیم تا در چند سال آینده, بتوانیم بازیکنان زیادی در رده‌های مختلف سنی صادر کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی هاوش گنبدکاووس افزود: بیش از ۲۰ مربی والیبال خانم و چندین بازیکن خانم در این رشته داریم, اما متأسفانه هیچ یک جایگاهی در تیم ملی ندارند و مجبور هستند در تیم‌های شهرهای دیگر بازی کنند.

وی تصریح کرد: هدف از آوردن آقای “ست کوویچ” برای والیبال گنبدکاووس, پرورش استعدادهای والیبال در رده‌های مختلف سنی به‌ویژه نوجوانان و جوانان است و توانستیم به‌مدت ۲ سال در حال حاضر به توافق برسیم.

محمدی تأکید کرد: گرچه این مدت کم است, اما قرار است از فروردین ماه سال ۹۷ استعدادیابی و پرورش والیبال توسط وی آغاز شود و همین جا از همه کانون‌ها و تیم‌های رده‌های مختلف برای کار با وی دعوت می‌کنیم.

گنبدکاووس ذخایر طلای والیبال است

“ست‌کوویچ” مربی خارجی والیبال هم در این نشست اظهار داشت: گنبدکاووس ذخایر طلایی والیبال است و این‌همه ظرفیت و پتانسیل در رشته ورزشی والیبال را در هیچ جا ندیدم و سبب افتخار است که در پایتخت والیبال ایران و به‌جرئت جهان حضور دارم.

وی افزود: فعالیت‌های والیبال خود را پله پله آغاز خواهم کرد و به‌پیش خواهم برد تا بتوانم با بازیکنان و مربی‌ها کار کرده و افراد زیادی را در این رشته پرورش دهم.

“ست کوویچ” تصریح کرد: به والیبال گنبدکاووس باور داشتم و به همین علت اینجا حضور دارم و گنبدکاووس, قلب پایتخت والیبال ایران است.

مرکز پرورش استعدادهای ورزشی در گنبدکاووس نیاز است

محمد علی رحیمیان, رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس در این نشست اظهار داشت: آنچه مهم است این‌که باید در رشته‌های ورزشی به‌ویژه والیبال به‌فکر پایه و زیرساخت باشیم و ایجاد یک مرکز برای پرورش استعدادها نیاز ضروری شهرستان است.

وی افزود: آنچه آقای محمدی به آن عمل کردند, ایجاد زیرساخت و پایه در این رشته است و با این حرکت وی, گنبدکاووس در سال‌های آینده شاهد صادر کردن بازیکنان تیم ملی به کشور خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: یک ورزشکار و یک علاقمند باید در هر شرایطی حامی والیبال باشد و چرخه ورزش را به‌جلو هل دهد, نه‌اینکه هرگاه اتفاقی باعث به‌خطر افتادن منافع وی شد, هرچند به‌سود والیبال و سود شهرستان باشد, شمشیر از رو ببندد, چنین افرادی شاید در بسیاری از زمان‌ها مفید باشند, اما به‌خاطر منافع خود, عدم حضورشان برای والیبال مفیدتر است و اگر از بیرون همراهی کنند, مؤثرتر خواهند بود.

بای محمد دوجی, مربی سابق والیبال گنبدکاووس هم در این نشست گفت: “ست کوویچ” یکی از بهترین مربیان دنیا است و در سال ۸۶ مربی و سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور بودند و من افتخار داشتم کنار وی باشم و حضور وی یک فرصت طلایی برای استان به‌ویژه شهرستان گنبدکاووس است.

 

منبع : خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها: , , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …