تیم والیبال نشسته گنبد، ذوب آهن را در هم کوبید و نفت آبادان را شکست داد

والیبال نشسته گنبد
تیم والیبال نشسته روانکارهای گلستان در هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر والیبال نشسته در گنبدکاووس، با ارائه یک بازی حساب شده میهمان خود ذوب آهن اصفهان را در هم کوبید و با نتیجه قاطع سه بر صفر پیروز شد.

این مسابقه عصر پنج شنبه با قضاوت سیدمهدی موسوی و احسان علیدوست به عنوان داوران اول و دوم و با حضور محمدهادی محرابی به عنوان ناظر فدراسیون، در مجموعه ورزشی شهدای چای بویین شهر گنبد برگزار شد.


در گیم اول این بازی، تیم میزبان با نمایش یک بازی حساب شده توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ به پیروزی برسد.
تیم روانکارهای گلستان برای تثبیت جایگاه سومی خود در جدول رده بندی، گیم دوم ‌را طوفانی تر از وقت اول این دیدار آغاز کرد و توانست با ارائه یک بازی هماهنگ و کم اشتباه و با ایجاد فاصله ۱۳ امتیازی از حریف، گیم دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ به سود خود به پایان برساند.
گیم سوم درحالی شروع شد که ذوب آهن اصفهان برای کسب حداقل یک گیم و اعاده حیثت وارد زمین شده بود.
در این گیم، روانکارهای گلستان به بازیکنان اصلی خود استراحت داد و از همین رو بازی تا حدی پایاپای دنبال شد ولی در نهایت تیم میزبان توانست با کسب برتری محسوس ۲۵ بر ۲۱ به این‌بازی خاتمه دهد و در مجموع با احتساب سه بر صفر و بردی قاطع، ذوب آهن اصفهان را با شکست بدرقه کند.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال نشسته روانکارهای گلستان در ادامه این رقابت ها، عصر جمعه ( فردا) در آخرین دیدار خانگی خود مقابل نفت آبادان به میدان می رود.

 

نفت آبادان حریف روانکارهای گلستان نشد

تیم والیبال نشسته پالایش نفت آبادان در هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته در گنبدکاووس میهمان تیم روانکارهای گلستان بود که با نتیجه سه بر صفر مغلوب میزبان خود شد.

این مسابقه عصر جمعه در سالن ورزشی شهدای چای بویین گنبدکاووس با قضاوت احسان علیدوست و سیدمهدی موسوی به عنوان داوران اول و دوم برگزار شد و گیم اول با برتری ۲۵ بر ۱۹ به نفع روانکارهای گلستان به پایان رسید.
در گیم دوم هم تیم روانکارهای گلستان بازی برتر خود را به حریف آبادانی دیکته کرد و با استفاده از سرویس های خوب و کسب فاصله ۸ امتیازی، با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسید.
در گیم سوم، بازی جذاب تر دنبال شد و در دو مقطع نفت آبادان توانست فاصله ۴ امتیازی خود از میزبانش را جبران نماید ولی در نهایت با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ ، نتیجه گیم سوم را نیز به میزبان خود واگذار کرد.
بازیکنان صنعت نفت که در وقت سوم به دلیل فاصله امتیازی زیاد حریف گنبدی خود کلافه شده بودند در چند صحنه به داور مسابقه نیز اعتراض کردند و به همین دلیل دوبار از سوی داور بازی با کارت زرد جریمه شدند.
تیم ‌روانکارهای گلستان با برد در آخرین بازی خانگی، رتبه سوم خود در جدول رده بندی را مستحکم کرد و با هدف کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال نشسته، هفته آینده در دو دیدار پایانی به مصاف تیم های ارومیه و تیریز می رود.

منبع : خبرگزاری ایرنا
خبرنگار علی اصغر قزل سفلو

برچسب‌ها: , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …