رامین بابایی : مشکلاتی گریبانگیر تیم هاوش شد که ما را از هدف مدنظر دور کرد

رامین باباییسرمربی تیم والیبال لیگ برتری هاوش گنبدکاووس گفت: شناسایی و معرفی چند بازیکن جدید و ارزنده به والیبال کشور از موفقیت‌های تیم هاوش در مسابقات لیگ برتر بود.

رامین بابایی چهارشنبه شب در پایان بازی مقابل تیم بانک سرمایه تهران در جمع خبرنگاران بدون نام بردن از بازیکنی خاص، افزود: لیگ برتر امسال برای تیم هاوش گنبد تمام شد ولی از موفقیت های تیم گنبد، شناسایی و معرفی چند بازیکن جوان و ارزنده به ورزش والیبال کشور در این مقطع بود.


بابایی در خصوص بازی مقابل تیم سرمایه نیز گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما نباید از این موضوع غافل شویم که بانک سرمایه با استفاده از بازیکنان خوش تکنیک کشور، در صدر جدول لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: بضاعت تیم گنبد همین قدر بود ولی با این وجود در طول مسابقه، بسیار نزدیک به این تیم حرکت کردیم که این از شایستگی های تیم گنبد است.
سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس گفت: لیگ امسال برای ما سنگین بود و البته تجربه خوبی را از این دوره کسب کردیم و توانستیم با ارائه بازی های خوب و جنگنده نشان دهیم گنبد در رشته والیبال از پتانسیل بالایی بهره می‌برد.
بابایی با اشاره به عملکرد تیم خود بیان کرد: در طول لیگ عملکرد نسبتا خوبی داشتیم؛ هرچند می‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم اما مشکلاتی گریبانگیر تیم هاوش شد که ما را از هدف مدنظر دور کرد.
مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه تهران به دلیل ازدحام تماشاگرانی که از اعتراضات بازیکنان تیم تهرانی به قضاوت داور بازی ناراحت بوده و در مقابل رختکن تجمع کرده بودند، حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشد.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در بازی دوم خود در مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر والیبال، چهارشنبه شب میزبان تیم بانک سرمایه بود که با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

 

منبع : خبرگزاری ایرنا
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …