خانه اسکواش گنبد توسط شورا و شهرداری گنبد ساخته می شود

اسکواش گنبد
رئیس هیئت اسکواش استان گلستان گفت: امروز با حضور فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس و دیگر مسئولان شهرستانی و رئیس هیئت اسکواش گلستان, خانه اسکواش گنبدکاووس کلنگ‌زنی شد.

احمدرضا تجری, ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی خانه اسکواش در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری گنبدکاووس و هیئت اسکواش گنبدکاووس, خانه اسکواش در فضای پارک الغدیر شهرستان گنبدکاووس احداث خواهد شد که همه هزینه‌های ساخت آن را شهرداری و شورای شهر تقبل خواهند کرد.

وی افزود: خانه اسکواش به صورت ۲ کورت استاندارد, هر یک به متراژ ۷۰*۱۰ و در مجموع ۱۴۰ متر مربع خواهد بود که در ۲ تا ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس هیئت اسکواش استان گلستان تصریح کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت این خانه ۴۰۰ میلیون ریال است و این کار برای نخستین بار در شهرستان گنبدکاووس صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: امید داریم با راه‌اندازی این خانه اسکواش اردو های استانی و در صورت احراز شرایط, اردوهای کشوری نیز برگزار شود.

تحری یادآور شد: احداث این خانه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی, شور و نشاط جوانان و توریسم ورزشی است و ما آمادگی داریم تا آموزش‌های رایگان و اعزام مربی برای ارتقاء سطح فنی مربیان شهرستان انجام دهیم.

عبدالقدیر کریمی, معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار داشت: در بهترین فضا و موقعیت در پارک الغدیر, یک ظرفیت ورزشی برای علاقمندان به این ورزش و مردم خوب گنبدکاووس ایجاد شد.

وی افزود: از همت شورای شهر و شهرداری قدردانی می‌کنیم و معتقدیم هر کاری در حوزه ورزش برای جوانان ایجاد شود, کار ارزشمندی است و این مساعدت وجود دارد تا در زمینه‌های مختلف ورزشی, اقداماتی انجام شود.

 

منبع : خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها: , , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …