بای محمد دوجی : تیم استقلال گنبد به حاشیه‌سازی برق تهران باخت

سرمربی تیم والیبال استقلال گنبدکاووس گفت: این تیم برابر برق تهران شکست نخورد بلکه مغلوب حاشیه‌سازی مربی و بازیکنان این تیم شد.
تیم والیبال گنبدکاووس در هفته پنجم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم برق تهران شد.

“بای‌محمد دوجی ” روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شگرد برخی از مربیان است که وقتی به بن‌بست تاکتیکی می‌رسند و بازیکنان خود را ناتوان می‌بینند سعی دارند با جوسازی نتیجه بازی را به سود خود به پایان برسانند.

او گفت: من به تیم خود افتخار می‌کنم که مردانه وارد زمین شد و به‌رغم مشکلات عدیده‌ای که داشت دو گیم نخست را از تیم قدرتمند برق گرفت ولی چه باید کرد که برخی افراد برای پیروزی حاضر به هر کاری هستند.
دوجی ضمن انتقاد از سرمربی تیم برق اظهار داشت: ” پرویز کاظمی ” از دوستان من و از مربیان خوب والیبال کشور است ولی حرکات وی در گنبدکاووس بدور از شان یک مربی بود و به نظر من پیروزی به هر قیمت ارزش ندارد.
وی افزود: داوران بازی بسیار ضعیف کار کردند و فحاشیها و حرکات ناشایست مربیان و بازیکنان تیم برق را نادیده گرفتند.

سرمربی تیم والیبال استقلال گنبد گفت: من از ناظر باتجربه و پیشکسوتی همچون “کشفی” تعجب می‌کنم که چگونه اجازه داد داور بازی این گونه مورد هتاکی قرار گیرد.
دوجی اظهار داشت: داور بازی بسیار ضعیف کار کرد و البته اشتباهات آنها به ضرر هر دو تیم بود و جهت خاصی نداشت.
سرمربی تیم والیبال استقلال گنبد افزود: امیدوارم فدراسیون والیبال درباره حوادث گنبدکاووس تصمیمی قاطع بگیرد تا از این به بعد نتایج مسابقات والیبال در داخل زمین و با توجه به تواناییهای تیمها تعیین شود.

وی درباره وضعیت تیمش گفت: به رغم از دست دادن سه بازیکن اصلی و سرنوشت ساز، سایر بازیکنان باهمت و غیرت مثال‌زدنی به کار خود ادامه می‌دهند.
رییس هیات والیبال استان گلستان نیز با انتقاد از داور و ناظر بازی دیدار گنبدکاووس و برق تهران گفت: ناظر و داوران این دیدار به رغم شنیدن رکیک‌ترین الفاظ و توهین‌های کادر فنی و بازیکنان برق تهران به گنبدیها، در این‌باره سکوت کردند.
“نورقلی نیازی” افزود: در گیم سوم این دیدار یکی از بازیکنان برق تهران در حرکتی ناشایست به تماشاگران حاضر در سالن و نماینده والیبال استان توهین کرد.

وی افزود: در پی این توهین و برای جلوگیری از تنشهای بعدی علیه این بازیکن به نیروی انتظامی شکایت کردم .
رییس هیات والیبال استان گلستان گفت: حرکت این بازیکن شاید قابل گذشت باشد ولی اگر در آن لحظه تماشاگران کنترل خود را از دست می‌دادند و به داخل زمین می‌ریختند چه کسی جوابگوی موضوع بود.
وی افزود: به نظر من مسوولان تیم برق و آن بازیکن با اطلاع از احساسات هواداران و با برنامه قبلی دست به چنین اقدامی زدند.

نیازی گفت: مطمئن باشید اگر فرمانده ناحیه انتظامی گنبدکاووس و سرپرست تیم برق وساطت نمی‌کردند موضوع شکایت این بازیکن پیگیری می‌شد.
وی اظهار داشت: از او شکایت کردم تا درس عبرتی باشد برای برخی افراد که فکر می‌کنند می‌توانند با بازیچه قراردادن احساسات پاک ورزشکاران و مردم گنبدکاووس به خواسته خود برسند.
نیازی همچنین گفت: در پی توهینهای مکرر کادر فنی و بازیکنان برق تهران متاسفانه ناظر و داوران هیچ گونه عکس‌العملی از خود نشان ندادند.

وی افزود: مربی تیم برق بر روی سکوی داوری رفته و به داور پرخاش کرد، تیم تهرانی در طول بازی حداقل چهار بار زمین بازی را ترک کرد و حتی بازیکنان تیم به رختکن رفتند ولی ناظر هیچ عکس‌العملی نشان نداد و چشم‌پوشی کرد.
نیازی گفت: در مسابقه روز چهارشنبه همه چیز در دست برقی‌ها بود و آنان هر وقت تمایل داشتند زمین بازی را ترک گفته، هر وقت می‌خواستند به داور و ناظر حمله و تماشاگران را تحریک می‌کردند.
او اظهار داشت : ناظر و داوران با سهل‌انگاری و چشم‌پوشی چنین اختیاراتی را به اعضای تیم برق داده بودند.
وی افزود: از فدراسیون والیبال می‌خواهم با رسیدگی به جریانات مسابقه گنبدکاووس هر چه زودتر جلوی افراد حاشیه‌ساز و فرصت‌طلب را که نام والیبال را لکه‌دار می‌کنند، بگیرد.

برچسب‌ها: , , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …