رامین بابایی پس از صعود به پلی آف : هاوش گنبد با بضاعت فعلی نتایج خوبی گرفت

رامین بابایی + میرحسنیسرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان خود و بقا در لیگ برتر خاطرنشان کرد: به نظر من هاوش با بضاعت فعلی خود، نتایج خوبی در لیگ برتر گرفت.
رامین بابایی شامگاه یکشنبه پس از پیروزی سه بر صفر مقابل خاتم اردکان یزد در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال کشور به خبرنگار ایرنا گفت: لیگ امسال لیگی سخت بود و فشردگی بازی ها فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد.
وی افزود: با این حال بازیکنان هاوش با وجود برخی مسائل و مشکلات، زحمت زیادی کشیدند و موفق به حفظ سهمیه گنبدکاووس در لیگ برتر والیبال شدند.
بابایی با ابراز رضایت از بازیکنان خود گفت: پس از چند هفته باخت که انگیزه تیمی ما را نیز پایین آورده بود، بازیکنان هاوش امروز با بازی خوب خود موفق به کسب سه امتیاز بازی شدند.
وی باتاکید بر حفظ بازیکنان فعلی تیم تصریح کرد: در صورتی که به مرحله پلی آف صعود کنیم با همین بازیکنان و با قدرت به دیدار حریفان می رویم.
سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان یزد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به باخت سه بر صفر تیمش مقابل هاوش گنبدکاووس گفت: با وجود اینکه با ترکیب کامل به گنبد آمده بودیم اما به بازیکنان ذخیره میدان دادیم که نتوانستند در حد انتظار بازی کنند.
عباسعلی میرحسینی افزود: با توجه به صعود تیم ما به مرحله پلی آف و نیز باتوجه به اینکه تیم های سایپا و شهرداری تبریز نیز به عنوان حریفان احتمالی ما در مرحله پلی آف، از بازیکنان ذخیره خود استفاده کردند ما نیز از بازیکنان ذخیره خود استفاده کردیم.
وی افزود: هدف ما انجام بازی های خوب در مرحله پلی آف است و به همین دلیل به برخی بازیکنان اصلی استراحت دادیم.
میرحسینی اضافه کرد: تیم هاوش هم امروز بازی خوبی انجام داد و چون به برد نیاز داشت به این هدف خود نیز دست یافت و به آنها تبریک می گویم.
تیم والیبال هاوش گنبد در آخرین هفته دور مقدماتی بازی های لیگ برتر والیبال مردان کشور ، یکشنبه شب در گنبد میزبان خاتم اردکان یزد بود که موفق شد با نتیجه سه بر صفر، حریف خود را با شکست بدرقه کند.

 

منبع : خبرگزاری ایرنا
خبرنگار: علی لکزانوری

برچسب‌ها: , , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …