رحمان رئوفی : من و بهمن از نظر فنی و خلق و خوی به یکدیگر نزدیکتر شدیم

رحمان رئوفی

بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال ساحلی ایران گفت: امسال تجربه بیشتری برای حضور در تور جهانی داریم و حتما در عملکرد تیمی نمایندگان ایران تاثیر گذار خواهد بود.

رحمان رئوفی در حاشیه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر ساحلی درباره سومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی گفت: فکر می کنم تیم های ایران در این دوره از مسابقات عملکرد بهتری نسبت به دوره های قبل خواهند داشت، زیرا از نظر تجربی به جایگاهی رسیدند که می توانند برای پیروزی بر تیم ها تمرکز بهتری داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته تور جهانی با شرایط خاص برگزار شد که به دلیل تک حذفی بودن همه تیم های شرکت کننده ناراضی بودند، گفت: برخی تیم ها که از راه دور آمده بودند، کلی هزینه کرده بودند و با یک شکست از دور مسابقات حذف شدند. فدراسیون جهانی با اینگونه اعتراض تیم ها روبرو شد و روش مسابقات را به سال های قبل برگرداند.

رحمان رئوفی و بهمن سالمی یکی از موفقترین زوج های ساحلی ایران هستند و رئوفی درباره دلایل این موفقیت گفت: بهمن سالمی یکی از بازیکنان خوب ساحلی است. مدت چهار سال است که ما با هم بازی می کنیم، زمان زیادی است. اگر تیمی بخواهد شاکله تیمی و استحکامش پایدار بماند، باید بازیکنانش از نظر فنی و خلق و خوی به یکدیگر نزدیکتر شوند، من و بهمن به این هدف رسیده ایم.

وی تصریح کرد: در این مدت روز به روز بهتر شدیم و هنوز هم جا دارد که بهتر شویم. به یقین من و بهمن هم مانند هر زوج ورزشکار اختلافاتی نیز در این مدت با یکدیگر داشتیم، اما این موضوع دلیل نمی شود که از نظر فنی افت کنیم و از بازی خودمون بزنیم. البته اکثر اختلافات هم به دلیل پوئن و تیم هست که در تمام دنیا وجود دارد.

ملی پوش والیبال ساحلی ایران درباره تمرینات تیم های ملی در کیش گفت: ملی پوشان تمرینات خوبی را زیر نظر رضا نائینی سرمربی تیم ملی انجام دادند و ۲۰ روز فرصت داریم که به شرایط خوب و آرمانی برسیم.

رحمان رئوفی درباره لیگ برتر ساحلی نیز گفت: لیگ برتر ساحلی بعد از مدت ها در ایران راه اندازی شد و باید به فال نیک بگیریم، اما لازم است از سال های آینده منظم تر برگزار شود و بین مرحله مقدماتی و نهایی آن، اینقدر فاصله نباشد.

وی تصریح کرد: وقفه بین لیگ باعث از بین رفتن آمادگی تیم ها می شود. باید لیگ با برنامه ریزی بهتر در سال های آینده دنبال شود تا تیم ها نیز برای برنامه ریزی تمرینات و آماده سازی مشکل کمتری داشته باشند.

بازیکن تیم میکامال ادامه داد: تا کنون چهار برد داشتیم و در صدر جدول قرار داریم، بازی به بازی شرایط تیم میکامال بهتر می شود و چون با این نفرات در تور جهانی کیش نیز شرکت می کنیم، به هماهنگی خوبی برای تور جهانی نیز دست یافتیم.

وی در پایان گفت: فصل زمستان شرایط آب و هوایی استان محل اقامت من و سالمی برای مسابقات ساحلی مناسب نیست و به همین دلیل مدتی از تمرینات دور بودیم و از زمانی که در جزیره تمرینات را شروع کردیم، روز به روز به شرایط بهتری از نظر فنی و تاکتیکی دست پیدا می کنیم.

مرحله نهایی لیگ برتر ساحلی که از روز چهارشنبه در کیش آغاز شده است، امروز (جمعه) با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد.

در این رقابت ها تیم های میکامال (رحمان رئوفی – بهمن سالمی)، شهرداری منطقه ۲۲ (رضا نائینی – امیر شوشتری زاده)، هتل کانیار علی آباد (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) و اوج رامسر (عباس پورعسگری – بهمن قلی‌پوری) حضور دارند.

 

منبع : فدراسیون والیبال

برچسب‌ها: , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …