ابراهیم غفاری : مسئولان سیاسی در امور ورزشی شهرستان گنبد دخالت نکنند

انتصاب رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدرئیس ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت: مسئولان سیاسی استان و شهرستان در امور ورزشی که مربوط به آنها نیست، دخالت نکنند.

ابراهیم غفاری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس اظهارداشت: من به همه مسئولان ارادت دارم اما معتقدم هر کسی باید در جایگاه خود قرار بگیرد و تصمیم‌گیری در موضوعات ورزشی باید در حوزه تشکیلات ورزش استان و اداره کل باشد و نباید مسئولان سیاسی استان و شهرستان در مورد انتصاب و عزل مدیران دخالت کنند.

وی افزود: آنچه در حوزه ورزش و ورزشکاران است بهتر است مدیران کل ورزش و جوانان نظر بدهند و مسلماً این افراد بهتر از فرماندار، امام جمعه شهرستان و مسئولان استانداری می‌توانند تصمیم‌گیری کنند و نباید آن‌ها نظر بدهند که روسای هیئت‌های ورزشی چه افرادی باشند.

غفاری تصریح کرد: در گنبدکاووس با تلاش مسئولان و هیئت‌های ورزشی و اسپانسرها شرایطی به‌وجود آمده تا گنبدکاووس توسط قهرمانان ورزشی شناخته شود و امروزه مردم ایران گنبدکاووس را نه از طریق برج قابوس بلکه از طریق قائمی‌ها و آزمون‌ها می‌شناسند. آنچه در مورد معضلات و مشکلات موجود و تصمیم‌گیری‌ها در سطح استان به‌صورت خرد و کلان وجود دارد و ناگفتنی است، به‌صورت خصوصی و در جمع خبرنگاران بازگو خواهم کرد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ازدحام جمعیت و تغییر مکان تکریم و معارفه یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با اداره‌کل و فرمانداری برای اجرای این مراسم در سالن دانشگاه آزاد ‌شهرستان گنبدکاووس انجام شد و به همه هیئت‌ها و مسئولان اعلام شد. اما عصر دیروز اعلام کردند که مراسم تودیع و معارفه باید در فرمانداری و یا اداره ورزش و به شکل داخلی صورت گیرد و فرماندار ویژه نیز تماسی با رئیس دانشگاه آزاد مبنی بر ممانعت بر اجرای این مراسم در دانشگاه شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: در شهرستان گنبدکاووس ۴۶ هیئت ورزشی وجود دارد و باید در کنار سوارکاری و والیبال به همه هیئت‌های ورزشی توجه شود.

فرهاد شیبک افزود: شهرستان گنبدکاووس از ظرفیت‌های خوب ورزشی در رشته‌های مختلف برخوردار بوده و نیاز است تا هم مسئولان استانی و هم مسئولان شهرستان به همه رشته‌های ورزشی شهرستان توجه کنند. همایش بزگ پیاده‌روی خانوادگی با پخش سراسری از سیما در ۱۱ اسفندماه سال‌جاری در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

 

منبع : خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها: , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …