حدود ۱۳ سالن نیمه‌ تمام در گنبد منتظر تخصیص جذب اعتبار است

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: در گنبدکاووس در حال‌حاضر ۲۲ سالن ورزشی وجود دارد و حدود ۱۳ سالن نیمه‌تمام منتظر تخصیص جذب اعتبار برای اتمام است.

قاسمعلی برزمینی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهارداشت: اداره کل ورزش و جوانان آمادگی دارد تا در قالب ماده ۲۷، پروژه‌های نیمه‌تمام را به بخش خصوصی واگذار کند تا این پروژه‌ها تکمیل و حق انتفاع آن به مدت ۱۵ تا ۲۰ سال در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

وی افزود: در گنبدکاووس در حال‌حاضر ۲۲ سالن ورزشی وجود دارد و حدود ۱۳ سالن نیمه‌تمام نیز منتظر تخصیص جذب اعتبار برای اتمام است.

برزمینی تصریح کرد: طی کمیسیون ماده ۸۸ اماکن قابل استفاده به صورت سالن ورزشی نیز مکلف هستند از طریق مزایده به دهیاران در روستاها و هیئت‌های ورزشی در شهرها واگذار کند و اکنون گنبدکاووس سالانه ۱۲۰ میلیون تومان بابت واگذاری این سالن‌ها درآمد دارد.

وی گفت: هزینه اجاره این سالن‌ها به خزانه دولت واریز می‌شود و دولت مکلف است عین این هزینه را به اداره کل استان واریز کند تا این مبلغ را در اختیار شهرستان قرار قرار بگیرد.

برزمینی گفت: در گنبدکاووس ۴۶ هیئت ورزشی وجود دارد و دارای استعدادهای فراوانی در رشته‌های مختلف ورزشی است و تنها نباید به چند رشته ورزشی توجه شود.

در این مراسم از ابراهیم غفاری رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس تقدیر و محمدعلی رحیمیان به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

برچسب‌ها: , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …