غفاری : از مدیر جدید حمایت می‌کنم/ سیاسی کردن ورزش به صلاح گلستان نیست

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدرئیس سابق اداره ورزش وجوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به توانمندی‌های مدیر جدید این اداره، گفت: با تمام وجود از مدیر جدید ورزش و جوانان گنبدکاووس حمایت می‌کنم.

ابراهیم غفاری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس که در سالن جلسات این اداره برگزار شد با اشاره به اینکه تمام افتخارات بزرگ ورزش گنبدکاووس در طی این دو دهه که بنده در ورزش گنبدکاووس حضور داشتم حاصل تلاش همه ورزشکاران و مربیان ورزشی است، اظهار کرد: از همه این عزیزان که صادقانه در این سال‌ها به ما کمک کرده‌اند صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدواریم این تلاش‌ها را در دوره مدیریت جدید نیز تداوم دهند.

وی با بیان اینکه نخست وزیر ژاپن به دلیل سفارش برای یک نفر استعفا می‌دهد اما شاهدیم که در کشور ما افراد سیاسی چقدر راحت وارد ورزش می‌شوند، افزود: بنده ارادتمند همه مسوولان استانی هستم و دستشان را می‌بوسم اما از این عزیزان خواهش دارم به ورزش ورود غیرتخصصی نکنند و برای اتخاذ تصمیمات و انتصابات هیئت‌های ورزشی و روسای ادارات ورزش ورود نکنند.

رئیس سابق اداره ورزش وجوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه بنده معتقدم که مدیرکل و مدیران ورزشی استان باید در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات ورزشی نقش داشته باشند، خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که فضا به سمتی رفته است که هر کسی از راه می‌رسد چون دارای مقام سیاسی است برای ورزش استان تصمیم می‌گیرد.

غفاری با بیان اینکه در روز ابتدای مدیریت بنده تنها یک سالن ورزشی داشتیم و امروز بالغ بر ۲۲ سالن ورزشی در اختیار ورزشکاران گنبدکاووس است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ تیم گنبدی در لیگ‌های برتر مشغول به بازی هستند و سوال من این است که آیا این عملکرد ضعیفی است؟

وی با انتقاد از عدم حمایت مدیران شهرستانی و استانی از والیبال گنبدکاووس، گفت: در رشته والیبال بنده، برخی سرمایه‌گذاران بومی و پیشکسوتان والیبال شهرستان بودیم که به دنبال کارها می‌رفتیم و کسی از ما حمایت نمی‌کرد و همین نتایج هم با تلاش این دوستان بومی به دست آمده است.

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مدیریت باید سیستمی و پلکانی به سمت مدیریت‌های بالاتر باشد، اضافه کرد: اما متاسفانه در استان ما این گونه است که نیروهای کیفی و ارزشی به یکباره و براساس تصمیمات سیاسی از مدیریت سقوط کرده و از تجاربش در هیچ کجا استفاده نمی‌شود.

*ناگفته‌هایم را حتما به خبرنگاران خواهم گفت

غفاری امروز هیچ ظرفیتی مثل ورزش موجب معرفی شهرستان گنبدکاووس در کشور نشده است، تاکید کرد: ما در طی سال بالای ۲۵ ساعت برنامه زنده تلویزیونی درباره ورزش گنبدکاووس داریم که هیچ دستگاه و اداره‌ای همچین ظرفیتی را برای معرفی شهرمان مهیا نکرده است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران بدانند بنده در یک فضای دیگر به دور از مسوولیت و مدیریت تمام ناگفته‌هایی که قول دادم را خواهم گفت، افزود: این ناگفته ها فقط برای رشد ورزش شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان و البته تلاش برای بر طرف شدن مشکلات ورزش ما خواهد بود.

رئیس سابق اداره ورزش وجوانان شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه بنده گزینه مدیرکلی بودم و امروز با بنده این‌گونه برخورد سیاسی می‌شود، خاطرنشان کرد: به هر حال امروز بنده با تصمیمات سیاسی و شخصی از مدیریت کنار می‌روم اما انتظار دارم همه مسوولان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی از مدیر جدید حمایت کنند.

غفاری با تاکید بر اینکه مدیر جدید ورزش و جوانان شهرستان یکی از افراد با تجربه و موفق در امر ورزش است، ادامه داد: وی با حضور در مدیریت ورزش چندین استان و شهرستان توانمندی خوبی برای اداره مولفه‌های مختلف دخیل در ورزش گنبدکاووس را دارد.

وی با اشاره به اینکه بنده با تمام وجود از ایشان حمایت خواهم کرد، گفت: اگر ایشان هرجا نیاز به مشاوره و کمک داشته باشند بنده با کمال میل حاضر به همکاری و ارائه کمک و مشاوره به ایشان هستم.

گفتنی است در این جلسه که با غیبت فرماندار ویژه، امام جمعه و نماینده شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، معاون ورزش قهرمانی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گنبدکاووس و جمعی از پیشکسوتان و روسای هیئت‌های ورزشی حضور داشتند.

 

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب‌ها: , , , ,
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبدالحی نوبری
اخبار
مربی گنبدی اولین لژیونر سپک تاکرا در ترکیه فعالیتش را شروع کرد

عبدالحی نوبری نامی آشنا در سپک تاکرای ایران جزو اولین ورزشکاران این رشته ورزشی در کشور که با لباس تیم ملی افتخارات متعددی را در کارنامه ورزشی خود دارد این بار در جایگاه مربی گری افتخاری دیگر رقم می زند. به گزارش سایت گنبداسپورت، نوبری که پیش از این با …

اخبار
زهرا دانایی : قانون استخدام مدال‌آوران آسیایی و جهانی اجرا نمی‌شود

رییس انجمن دوومیدانی و والیبال نشسته استان گلستان از آنچه که اجرا نشدن مصوبه قانونی استخدام قهرمانان در ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از مطالبات جدی ورزشکاران ملی‌پوش و مدال‌آور نامید؛ ابراز گلایه کرد. زهرا دانایی طوس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: …

اخبار
باشگاه‌داران گنبدی از بیکاری دایمی در شرایط کرونایی ترس دارند

مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی گنبدکاووس که تعطیلی چهار ماهه ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش درآمد آنان‌شده از مسوولان می‌خواهند با توجه به وضعیت قرمز بهداشتی در این شهرستان و تداوم تعطیلی مراکز ورزشی، از طریق تسهیلات و یا فراهم‌کردن شرایط بازگشایی محدود، مانع بیکاری دایمی آنان شوند. بسته …