<<< سایپا در گنبد به دام افتاد – روزنامه ایران ورزشی
<<< ناکامى سایپا در گنبد – روزنامه ابرار ورزشی
<<< اولین شگفتی نیم‌فصل دوم در گنبد – روزنامه پاس جوان
<<< گنبد، سایپا را خرد کرد! – روزنامه خبر ورزشی
<<< مربی سایپا ، موحدی: برای بازیکنانم جریمه سنگینی در نظر می‌گیرم!
<<< شایعه‌ برکناری سرمربی‌ سایپا !

<<< ناکامى سایپا در گنبد – روزنامه ابرار ورزشی
نایب قهرمان فصل قبل رقابت هاى لیگ برتر والیبال ایران دور برگشت این مسابقات را با شکست آغاز کرد.در هفته دوازدهم این مسابقات یکشنبه شب استقلال گنبد میزبان سایپا تهران بود. گیم نخست این بازى زیبا و دیدنى را سایپا از حریف خود پیش بود. شاگردان موحدى در امتیاز ۱۹بر۲۳ مى توانستند این گیم را به نفع خود خاتمه دهند اما دفاع خوب شاگردان «دوجى» باعث شد تا سایپا نه تنها این گیم را بلکه در کل بازى را واگذار کند. بازیسازى خوب سعید معروف روى ضربات میکائیل تاجر، عیسى ارمشى و رحمان رئوفى همه چیز را به نفع میزبان رقم زد. عظیم جزیده، لیبرو استقلالى ها یک روز خوب راپشت سر گذاشت. در این دیدار شریعتى براى سایپا در نقش پاسور ظاهر شد و محمد کاظم، نادى، نظرى افشار و… نیز بازى کردند.

<<< گنبد، سایپا را خرد کرد! – روزنامه خبر ورزشی
نخستین‌ هفته‌ از دور برگشت‌ و دوازدهمین‌ هفته‌ از مجموع‌ لیگ‌برتر والیبال‌ ایران‌ در حالى‌ یکشنبه‌ به‌ پایان‌ رسید که‌ استقلال‌ گنبد با خلق‌ یک‌ شگفتى‌ سایپاى‌ مدعى‌ را با نتیجه‌ قاطع‌ ۳ بر صفر مغلوب‌ کرد و خود را از رده‌ هشتم‌ تا جاى‌ چهارم‌ جدول‌ رده‌بندى‌ یعنى‌ چسبیده‌ به‌ سایپا بالا کشاند
گنبدى‌ها که‌ چندى‌ بود در پى‌ عدم‌ پرداخت‌ دستمزدشان‌ حال‌ و روز خوشى‌ نداشتند کاملاً‌ بعید به‌ نظر مى‌رسید در برابر تیمى‌ همچون‌ سایپا که‌ بازیکنان‌ بزرگى‌ در اختیار داشته‌ و اسب‌ خود را براى‌ قهرمانى‌ زین‌ کرده، قد علم‌ کنند اما همین‌ گنبدى‌هاى‌ متعصب‌ و دو آتشه‌ نیز همواره‌ نشان‌ داده‌اند در خانه‌ به‌ هیچ‌ کس‌ باج‌ نمى‌دهند. استقلال‌ گنبد این‌ بار سایپا را با دفاع‌ روى‌ تور در برابر حملات‌ قدرتى‌ برد و آنقدر توپگیرى‌ کرد تا میزبان‌ تهرانى‌ را کلافه‌ و خسته‌ کند. گنبد با کسب‌ این‌ پیروزى‌ بزرگ، در واقع‌ خط‌ و نشان‌ معنادارى‌ براى‌ حریف‌ چهارشنبه‌اش، پیکان، که‌ یکى‌ دیگر از مدعیان‌ رقابتهاست، کشید. اینک‌ گنبد و پیکان، این‌ گوى‌ و این‌ میدان

<<< شایعه‌ سرمربیگرى‌ معمری!
تیم‌ سایپا در راه‌ بازگشت‌ از گنبد با کولاک‌ شدید مواجه‌ شد و در گردنه‌ فیروزکوه‌ ایست‌ کرد.
خبرهایى‌ مبنى‌ بر سرمربیگرى‌ علیرضا معمرى‌ و برکنارى‌ حمیدرضا موحدى‌ از این‌ تیم‌ در میان‌ اهالى‌ والیبال‌ به‌ صورت‌ جدى‌ دهان‌ به‌ دهان‌ مى‌گردد که‌ تاکنون‌ شایعه‌اى‌ بیش‌ نبوده‌ چرا که‌ هنوز از سوى‌ مسئولین‌ باشگاه، رسماً‌ اعلام‌ نشده‌ است

<<< اولین شگفتی نیم‌فصل دوم در گنبد – روزنامه پاس جوان
حتی خود گنبدی‌ها هم بعد از بازی باورشان نمی‌شد که سایپا را سه بر صفر شکست داده‌اند؛ سایپایی که شاید با مبلغ قرارداد دو بازیکن آن بتوان کل حقوق استقلال را پرداخت کرد. حمید موحدی سرمربی سایپا برای این بازی از محمد شریعتی، محمد محمدکاظم، فرهاد نظری افشار، امیرحسین معززی‌خواه، علی نادی، شاهرخ جلوه و علی حسینی (لیبرو) استفاده کرد اما هرچه از بازی گذشت تعداد تعویض‌های حمید موحدی هم زیادتر شد و در عوض نتیجه ضعیف‌تری گرفت. گنبدی‌ها در این بازی آمده بودند تا برنده از زمین خارج شوند و به‌رغم مشکلات مالی توانستند به هدف خود برسند. حالا مسؤولان استقلال متقاعد شده‌اند که باید حداقل حقوق بازیکنانشان را به موقع پرداخت کنند. دریافت اول تیم سایپا در این بازی مشکل اصلی آنها بود. ضمن اینکه تعدادی از ملی‌پوشان سایپا که استقلال گنبد را در حد خودشان نمی‌دیدند ترجیح دادند بازی اصلی خودشان را مقابل تیم‌های بهتر ارائه دهند.

<<< مربی سایپا ، موحدی:
برای بازیکنانم جریمه سنگینی در نظر می‌گیرم!
حمید موحدی از شکست تیمش در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال بسیار عصبانی و شگفت‌زده است به حدی که می‌خواهد برای شاگردانش درخواست جریمه‌های سنگین کند. سرمربی سایپا می‌گوید: بازیکنان گنبد خیلی عالی بازی کردند، آنها در سرویس، دریافت و توپگیری بدون نقص نشان دادند و در واقع چند برابر خودشان در این دیدار مایه گذاشتند. در عوض بازیکنان سایپا حتی کار عادی خودشان را هم انجام ندادند. در هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم ولی متأسفانه غرور کاذب آفت تیم سایپا شده است. تعدادی از ملی‌پوشان ما تصور می‌کنند چون در مسابقات جهانی و آسیایی حاضر بوده‌اند، نباید جلو تیمی مثل استقلال گنبد محکم بازی کنند و آنها را دست‌کم می‌گیرند. من قطعاً به خاطر این بازی ضعیف از مدیریت باشگاه برای بازیکنانم تقاضای جریمه سنگینی می‌کنم. موحدی در مورد میزبانی گنبد گفت: همه چیز عالی بود. داوران خط و تماشاگران گنبدی هیچ مشکلی به‌وجود نیاوردند و فقط کار خودشان را انجام می‌دادند.

<<< سایپا در گنبد به دام افتاد – روزنامه ایران ورزشی
با وجود اینکه گل گهر سیرجان و پیکان تهران ۲ مدعى اصلى قهرمانى این فصل به راحتى از سد حریفانشان گذشتند سایپا در گنبد به دام افتاد تا بحران ها همچنان دور و بر این تیم بزرگ پرسه بزند.
سایپا که چندین باخت پیاپى را در دیدارهاى اواخر نیم فصل تجربه کرده بود و با شکست پیکان تا حدودى با آرامش به تعطیلات ۱۰ روزه نیم فصل رفت شروعى ناامیدکننده در دور برگشت داشت و در ۳ ست پیاپى مقابل میزبانش استقلال گنبد شکست خورد. این نتیجه در حالى رقم خورد که بازیکنان میزبان به واسطه عدم دریافت حقوق هایشان تمرینات خوبى برگزار نکرده بودند و حتى این شایعه به گوش مى رسید که استقلالى ها حاضر به بازى با سایپا نخواهند بود اما چنان پرقدرت و هماهنگ ظاهر شدند که تیم پرمهره سایپا چاره اى جز شکست برابر آنها نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید