ابراهیم غفاریرئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه شرایط فرماندار ویژه شهرمان را درک می‌کنم، گفت: اما انتظار دارم وی از من به عنوان مدیر اداره‌اش حمایت کند.

ابراهیم غفاری در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گنبدکاووس که در دفتر کار رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد با تقدیر از خبرنگاران و تلاشگران عرصه رسانه و مطبوعات به پاس همراهی با مجموعه ورزش شهرستان، اظهار کرد: از آنجا که تخصص و تجربه‌ام در حوزه ورزش بود و همواره در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکردم باعث شد تا سال‌های متمادی و در اغلب دولت‌ها مشغول به کار و خدمت‌رسانی به مردم باشم.

وی با بیان اینکه این روزها که برخی در مرکز استان به دنبال برکناری من هستند، افزود: فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس که خود شاهد تمامی اتفاقات بوده است امروز باید از من به عنوان مدیر اداره‌اش حمایت کرده و نگذارد حق و حقیقت در پشت پرده امیال شخصی برخی نادیده گرفته شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه بنده شرایط فرماندار ویژه را درک می‌کنم، گفت: درست است که ایشان نماینده دولت در شهرستان و اجرا کننده سیاسیت‌های مدیران استانداری است اما به نظر بنده ایشان باید کمی از ما حمایت کرده و مدافع حقیقت باشند.

غفاری با اشاره به اینکه بنده در ابندای دولت تدبیر و امید گزینه اصلی مدیرکلی بودم، خاطرنشان کرد: بنده حتی با وزیر وقت ورزش و جوانان نیز دیدار کرده و نزد مدیرکل امور استان‌ها نیز مصاحبه‌ای را ارائه کردم اما به دلیل علاقه‌مندی حسن صادقلو استاندار وقت به یک گزینه دیگر به نام آقای مازندرانی بنده از گردونه حذف شدم.

وی با بیان اینکه نماینده مردم شریف گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از مخالفت خود با برکناری من خبر داده است، ادامه داد: البته ایشان نیز از فشار برخی خواص و تلاش برخی در گنبدکاووس برای برکناری من نگران بودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تمام اتفاقات را به صورت تلفنی به امام جمعه شهرستان گنبدکاووس انتقال داده‌ام، تصریح کرد: ایشان همواره حامی حقوق و منافع شهرستان بوده‌اند و در موضوع حق مدیریت گنبدکاووس در مجموعه سوارکاری نیز به صورت مستحکم پای کار آمدند و امروز نیز از حقوق مردم آن‌گونه که خود صلاح بدانند دفاع خواهند کرد.

غفاری از آماده بودن بیانیه خود در صورت عزل خبر داد و گفت: بنده برای رفتن آماده‌ام و هر زمانی که مدیرکل محترم دستور دهند مسوولیت را به نفر بعدی تحویل خواهم داد و قطعا به وی کمک خواهم کرد اما تا لحظه‌ای که در این مسند هستم با هیچ کس معامله نکرده و حقیقت را مطرح خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه ناگفته‌های بسیاری از رانت‌خواری‌ها و ویژه‌خواری‌های برخی دارم که فعلا سکوت می‌کنم، گفت: امیدواریم چه بنده باشم و چه نباشم همه مردم، مسوولان و رسانه‌ها با وحدت همه‌جانبه از حقوق ورزش این شهرستان دفاع کنند.

 

منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید