علیرضا هاشم زاده، ورزشکار رشته کاراته گنبدکاووس که موفق به کسب مدال طلای رشته کومیته در بخش تیمی مسابقات قهرمانی آسیای میانه در کشور ازبکستان شده بود، با استقبال مسئولان و خانواده، وارد زادگاهش شد.
در مراسم استقبال از این ورزشکار گنبدی که روز شنبه درمقابل اداره وزش و جوانان گنبدکاووس برگزار شد، فرماندار ویژه، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان حضور داشتند.
عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس درحاشیه مراسم استقبال از هاشم زاده در گفت و گو با خبرنگاران، استعدادهای ورزش این شهرستان را در رشته های مختلف ورزشی بسیار بالا دانست و گفت: از همه ظرفیت ها برای رفع برخی کمبودها و مشکلات ورزشکاران و افتخار آفرینان گنبدکاووس در مسابقات ملی و بین المللی استفاده می شود.
علیرضا هاشم زاده ملی پوش کاراته گنبدکاووس نیز درسخنانی سطح برگزاری نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیای میانه را خوب توصیف کرد و گفت: در سایه تلاش مربیان و نیز دیگر اعضای تیم موفق به کسب مدال طلا این دوره از مسابقات شدم.
مسابقات قهرمانی آسیای میانه در رشته کاراته از سوم تا چهارم دی ماه در کشور ازبکستان برگزار شد که در این رقابت ها تیم های منتخب کاراته قزوین (ایران) به همراه تیم های ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، افغانستان و ترکمنستان حضور داشتند.
علیرضا هاشم زاده به همراه تیم ایران در بخش کومیته تیمی این رقابت ها بر سکوی نخست ایستاد و موفق به کسب مدال طلا شد.
شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع : خبرگزاری ایرنا
خبرنگار : علی لکزانوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید