گورش ترکمنی + آلیش
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله اعلام کرد: در مسابقات قهرمانی کشتی آلیش و گورش ترکمنی استان گلستان در کلاله، تیم های کشتی این شهرستان در هر دو رشته رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.
صفر چهره پرداز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات که عصر جمعه برگزار شد، ۸۶ ورزشکار از ۱۱ شهرستان استان گلستان شرکت داشتند.
وی با تشریح نتایج این مسابقات گفت: در رشته گورش ترکمنی و در وزن ۵۷ کیلوگرم علی خلیلی ازکلاله ، ۶۲ کیلوگرم ، محمد صفا خواجی از کلاله ، ۶۸ کیلوگرم عبدالخالق رجال از گنبد، ۷۵ کیلوگرم، قاسم دازی از گنبد، ۸۲ کیلوگرم ، محمد واج از اینچه برون، در ۹۰ کیلوگرم ، کریم قوجق از گنبد، در ۱۰۰ کیلوگرم: قاسم دردی زاده از کلاله و در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم: رسول بازیار از گنبد، عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله با اعلام نفرات برتر مسابقات کشتی آلیش استان گفت: در وزن در وزن ۶۰ کیلوگرم نعمت الله جرجانی از آق قلا ، در ۷۰ کیلوگرم میکائیل دازی از گنبد ، ۸۰ کیلوگرم سعید خلیلی از کلاله ، در وزن ۹۰ کیلوگرم عبدالصدیق سیدی منش از کلاله ، در ۱۰۰ کیلوگرم: داود عوض زاده از کلاله و در وزن ۱۰۰+کیلوگرم: عظیم خواجه تراج از بندرترکمن به مقام قهرمانی رسیدند
وی افزود: در نتیجه تیمی مسابقات در بخش گورش ترکمنی، شهرستان کلاله با ۶۴ امتیاز اول ، گنبدکاووس با۵۷ امتیاز و مراوه تپه با۵۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
به گفته وی، در رشته کشتی آلیش نیز کلاله عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم های سیمین شهر و آق قلا نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
به گفته چهره پرداز از بین نفرات اول تا سوم این مسابقات ، تیم های کشتی گورش ترکمنی و آلیش استان گلستان انتخاب و برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.
شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰هزار تفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.

منبع : خبرگزاری ایرنا
خبرنگار: حاجی محمد خدری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید