سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس پس از باخت تیمش در مقابل سایپای تهران با عذر خواهی از تماشاگران پرشور گنبدی، گفت: بی تجربگی بازیکنانم ازدلایل باخت مقابل حریف تهرانی است.

رامین بابایی یکشنبه شب و بعد از پایان بازی در مقابل سایپای تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گنبدکاووس اظهارداشت: میدانستیم با تیمی بازی داریم که در هفته های اخیر در اوج آمادگی و روحیه خود قرار دارد و تمام تلاش خود را نیز کردیم تا ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنیم.
سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد افزود: به دلیل بی تجربگی بازیکنان، از دست دادن برخی امتیازات حساس و عدم استفاده از توپ های برگشتی، بازی را واگذار کردیم.
وی خاطرنشان کرد: بازی خوبی را با حضور طرفداران متعصب خود به نمایش گذاشتیم ولی متاسفانه در نهایت شرمنده تماشاگران پرشور گنبدی شدیم و همین جا از آنها میخواهم ما را ببخشند.
سرمربی تیم سایپای تهران نیز در مصاحبه پس از بازی گفت: بازی امشب خیلی زیبا و نزدیک به هم دنبال شد و بطور حتم هم طرفداران حاضر در سالن و تماشاگران پای گیرنده های تلویزیونی از کیفیت و شور و هیجان بازی رضایت خاطر پیدا کرده اند.
محمدصادق شعبان خمسه افزود: در بازی مقابل هاوش گنبد، دیداری پایاپای را شاهد بودیم و در همه گیم ها از سوی تیم میزبان اذیت شدیم.
وی افزود: گیم پنجم بازی والیبال مانند ضربات پنالتی در مسابقه فوتبال است و این تیم سایپا بود که توانست با تکیه بر تکنیک برتر، بازی را به سود خود به پایان برساند.
دیدار تیم های هاوش گنبدکاووس و سایپای تهران از سری مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران جام شهد حججی، شامگاه یکشنبه در سالن المپیک گنبد برگزار شد و با نتیجه سه بر دو به نفع سایپای تهران خاتمه یافت.

منبع : خبرگزاری ایرنا
خبرنگار : علی اصغر قزل سفلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید