آیلین بابکی
کادر فنی تیم ملی داخل سالن کشور از ۶ بانوی دونده گلستان برای حضور در اردوی این تیم و شرکت در هشتمین دوره رقابت های دو ومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا دعوت کرد.
سیدوحیدرضا میرا رییس هیات دو و میدانی گلستان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در ترکیب نهائی تیم ملی؛ الناز کمپانی و سارا ندافی در رشته دوی ۶۰ متر با مانع، ثریا قلیچ نیازی و سمانه کوهکن در رشته پرش سه گام، حمیده اسماعیل نژاد در رشته دوی ۶۰ متر و آیلین بابکی در رشته پرش ارتفاع و پرش طول همگی از استان گلستان حضور دارند.
به گفته وی؛ ورزشکاران گلستانی در رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی زنان کشور به موفق به کسب عناوین برتر و جابجائی و ثبت رکوردها شدند و با تشخیص کادر فنی تیم ملی زنان به این تیم دعوت شدند.
وی ادامه داد: اردوی تیم ملی دو ومیدانی زنان به صورت غیر متمرکز و زیر نظر هیات ‌های استانی برگزار می شود.
میرا یادآور شد: همچنین ترکیب تیم ملی دو و میدانی مردان کشور برای حضور درهشتمین دوره رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص شد که متین مداحی از گلستان در رشته پرش سه گام برای انتخاب شدن باید با سه ورزشکار دیگر رقابت کند.
یادآور می شود پریسا بهزادی نایب رییس بانوان فدراسیون دو ومیدانی با اعلام ترکیب بانوان ملی پوش ایران در هشتمین دوره رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا از حضور هفت بانوی گلستانی خبر داد که علاوه بر افراد ذکر شده نام فاطمه جماعتی نیز در میان آنها دیده می شود.
به گزارش ایرنا هشتمین دوره رقابت های قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا دوازدهم بهمن ماه آغاز و سه روز ادامه دارد، مسابقات بانوان صبح ها و مردان بعد از ظهرها در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا
خبرنگار: مجید میهن دوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید