دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور از عصر امروز در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.

حکیم ایگدری عصر امروز در حاشیه آغاز مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه گنبدکاووس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: هفته نخست مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور از عصر امروز با شرکت ۵۵ چابکشوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.
اسبدوانی گنبد

وی افزود: در مسابقات هفته نخست، امروز ۵۵ راس اسب در ۶ دور یک‌هزار متری با هم رقابت کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: در پایان هفته نخست این مسابقات، طاهر گوک‌نژاد با اسب شادکام، پیمان قلرعطا با نازجرن و ابوطالب چایزاده با فرانه در دورهای اول تا سوم بر سکوی نخست جای گرفتند.

ایگدری افزود: کمال دالیجه‌عطا با التون ساو مانلی و بنیامین جرجانی با اسب جنی‌وان در دورهای چهارم تا ششم زودتر از حریفان از خط پایان گذشتند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان افزود: در رقابت‌های امروز سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد باهم رقابت کردند.

وی تصریح کرد: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از ۶۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: هفته دوم کورس پاییزه فردا در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید