کبدیبازیکن گنبدی تیم ملی کبدی کشور با اشاره به اینکه بخش عمده ای از قهرمانان ورزش در گنبدکاووس بیکار هستند، گفت: به جای ما افرادی جذب نهادهای ورزشی شده اند که هیچ سابقه ای در ورزش ندارند.

شیلان شارزولی صبح امروز در نشست مشترک قهرمانان، ورزشکاران و ورزشی‌نویسان شهرستان گنبدکاووس با فرماندار ویژه گنبدکاووس که در قالب کمیته ورزشی شورای مشورتی جوانان این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه در رشته کبدی بانوان بارها به تیم ملی کشورمان دعوت شده‌ام، اظهار کرد: کسب عنوان‌های برتر در مسابقات آسیایی و بین‌المللی هندوستان و سریلانکا تنها بخشی از عناوین و مقام‌هایی است که در طول دوره ورزشی خود برای کشورمان به دست آورده‌ام.

وی با بیان اینکه در طول سال‌های متمادی حضور در تیم ملی کبدی کشورمان بارها دچار مصدومیت شده‌ام، افزود: دوبار پایم دچار شکستگی شده، چهار بار از ناحیه بینی دچار شکستگی شده‌ام و در مهره شمار پنج ستون فقرات نیز دچار مشکل جدی شده‌ام اما به همین آسیب دیدگی‌ها با تمام وجود افتخار می‌کنم چون همه آن‌ها برای کسب افتخار برای کشور و مردم شهرم بوده است.

بازیکن گنبدی تیم ملی کبدی با تاکید بر اینکه سایر ورزشکاران عزیز درباره فقدان بودجه و مشکلات مالی تیم‌ها برای اعزام صحبت کردند، خاطرنشان کرد: بنده می‌خواهم یکی از مهم‌ترین و بزرگترین مشکلات ورزشکاران و قهرمانان گنبدکاووس را مطرح کنم که همان بیکاری و فقدان شغل مناسب برای آنهاست.

شارزولی با اشاره به اینکه امروز قهرمانان و دلسوزان ورزش گنبدکاووس بیکار هستند، ادامه داد: به صورت شفاف می‌گویم که اگر یک کار معمولی و حداقلی برای ورزشکاران و حداقل ملی‌پوشان باشد ما خودمان می‌توانیم مشکلات خودمان را حل کنیم و نیازی به کمک و توجه مسوولان ورزش در شهرستان نداریم.

وی با ابراز تاسف از اینکه به جای قهرمانان و ورزشکاران گنبدکاووس برخی افراد جذب نهادها و ادارات ورزشی شده‌اند که هیچ سابقه ورزشی ندارند، تصریح کرد: امروز با وجود اینکه بخشنامه‌های متعددی درباره جذب قهرمانان در ورزش و جوانان صادر و ابلاغ شده است اما عملا کسی آن را اجرا نمی‌کند.

بازیکن گنبدی تیم ملی کبدی با اشاره به اینکه امروز مجبور شده‌ام حداقل برای عقب نماندن از علم روز و درآمد بسیار مختصر و ناچیز به تدریس در دانشگاه مشغول شوم، اضافه کرد: اگر بخواهم به طور خلاصه به شما فرماندار ویژه گنبدکاووس به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان بگویم درخواست ما چیست باید بگویم ما از دولت و مسوولان ورزش ایجاد اشتغال برای قهرمانان ورزشی را می‌خواهیم.

گفتنی است در این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید، بیش از ۱۰ تن از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی و همچنین تنی چند از ورزشی‌‌نویسان و مربیان تیم‌های ورزشی شهرستان گنبدکاووس در رشته‌های مختلف از جمله ورزش‌های توپی، رزمی و ورزش‌های نوین مبتنی بر آمادگی جسمانی در فضایی کاملا صمیمانه و آزاد نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در حوزه ورزش این شهرستان بیان کردند.

 

منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید