بازیکن گنبدی تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه اغلب سالن‌های ورزشی گنبدکاووس تا انتهای شب در اختیار متقاضیان رشته فوتسال است، گفت: باید مشخص شود درآمد این سالن‌ها کجا رفته و چگونه هزینه می‌شود؟

رضا حاج‌حسینی صبح امروز در نشست مشترک ورزشکاران، قهرمانان و ورزشی‌نویسان شهرستان گنبدکاووس با فرماندار ویژه این شهرستان در قالب کمیته ورزشی شورای مشورتی جوانان، با اشاره به اینکه چند سالی است که در ورزش تکواندو در سطح اول کشور مشغول هستم، اظهار کرد: از برگزاری چنین جلسه‌ای که ورزشکاران بتوانند در آن به صورت راحت و صمیمانه نظرات خود را بیان کنند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امیدواریم این جلسات در طول سال و در فصول مختلف با حضور همه قهرمانان و ورزشکارانی که در شهرستان حضور دارند برگزار شود، افزود: امروز ورزشکاران شهرستان گنبدکاووس به یک تشکر لسانی و خداقوت خشک و خالی نیز از سوی مدیران و مسوولان راضی هستند.

بازیکن گنبدی تیم ملی تکواندو با تاکید بر اینکه ورزشکاران بیشترین سختی را در زمانی که خود را برای ورود به تیم‌های ملی رشته‌های مختلف آماده می‌کنند تحمل خواهند کرد، ادامه داد: تمام این سختی‌ها را به این امید تحمل می‌کنند که با ورود به تیم ملی حداقل امکانات و تجهیزات در سطح شهرستان برای افتخارآفرینی در اختیار آن‌ها باشد.

حاج حسینی با اشاره به اینکه امروز برای حضور مستمر در تیم ملی باید سالن تمرین اختصاصی داشت، خاطرنشان کرد: این در حالی است که یکی از سالن‌های قدیمی شهرستان گنبدکاووس یعنی سالن فجر در آستانه تخریب و الصاق به مجموعه فروشگاهی مجاور آن است.

وی با انتقاد از توجه و واگذاری بی‌رویه سالن‌ها به متقاضیان ورزش فوتسال، تصریح کرد: در حال حاضر عموم سالن‌های ورزشی تا انتهای شب و حتی ساعت‌های اولیه بامداد در اختیار کسانی است که برای بازی فوتسال سالن‌ها را اجاره می‌کنند که واقعا برای ورزشکاران سایر رشته‌ها مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

بازیکن گنبدی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه بدون آنکه بخواهم به کسی تهمت زده باشم به صراحت اعلام می‌کنم باید مشخص شود درآمد سالن‌های ورزشی کجا رفته و در چه زمینه‌ای هزینه می‌شود، گفت: اینکه سالن‌های ورزشی در نگاه مدیران فقط برای درآمدزایی باشد اصلا مطلوب نیست و به ورزش شهرستان ضربه می‌زند.

حاج حسینی با تاکید بر ضرورت اصلاح نگاه مدیران در حوزه ساخت سالن‌های ورزشی در گنبدکاووس، اضافه کرد: انتظار ما این است در شرایطی که سالن‌های متعددی را در کنار برج قابوس بن وشمگیر به بهانه توسعه میراث فرهنگی و گردشگری تخریب کرده‌اند حداقل در ساخت سالن‌های جدید نیاز رشته‌های مختلف را در نظر بگیرند.

وی پرداخت ورودی مسابقات ملی و بین‌المللی توسط خود بازیکنان در بیشتر مواقع را یکی از مشکلات دیگر ورزشکاران دانست و افزود: برخی از ورزشکاران و قهرمانان فقط به دلیل فقدان تمکن مالی برای پرداخت ورودی برخی مسابقات از همراهی تیم‌های ملی و تیم‌های استانی خود باز می‌مانند.

 

منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید