ابراهیم غفاریرئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به رفع مشکل حذف تیم ایرانیان از لیگ برتر، گفت: دور جدید تمرینات تیم ایرانیان شنبه آغاز می‌شود.

ابراهیم غفاری بامداد امروز در گفت‌و‌گوی زنده سیمای استان گلستان پیرامون وضعیت تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس و موضوع حذف این تیم از لیگ برتر با اشاره به اینکه امروز وظیفه همه مردم و مسوولان است که شرایطی را فراهم کنند که مشکل پیش آمده مرتفع شود، اظهار کرد: در سال گذشته تیم والیبال گنبدکاووس به دسته اول سقوط کرد و سهمیه لیگ برتر را از دست داد که با رایزنی‌های ویژه نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان سهمیه لیگ برتر از سوی فدراسیون به شهر ما داده شد.

وی با بیان اینکه در این مسیر رئیس و دبیرکل فدراسیون به همراه رئیس سازمان لیگ زحمات بسیاری کشیدند، افزود: همه این عزیزان با تاکید بر جایگاه والیبال گنبدکاووس در کشور سهمیه ویژه رئیس فدراسیون را با توجه به انصراف تیم قزوین از لیگ برتر به گنبدکاووس دادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه با وجود کمبود زمان برای بسته شدن تیم به سرعت اسپانسر را انتخاب و تیم را بستیم، خاطرنشان کرد: تیم‌های دیگراز سه ماه قبل تمرینات خود را آغاز کردند و ما تازه ۲۰ روز مانده به لیگ سهمیه دریافت کردیم و اسپانسرمان قطعی شد.

غفاری با اشاره به اینکه به دلیل همین زمان کم و سرعت انجام کار بروز برخی اشتباهات سهوی طبیعی بود، ادامه داد: وقتی تنها یکی دو نفر در باشگاه دست تنها وظیفه ثبت قراردادها و نظیم مدارک درخواستی را برعهده داشتند خب طبیعی بود برخی مشکلات سهوی نیز در میانه راه رخ دهد که درک آن بسیار آسان است.

وی با بیان اینکه مدیرعامل تیم ایرانیان به دلیل فوت برادرشان و درگیری‌های شخصی که داشتند شخصا نتوانستند چک‌های لازم برای شرکت در مسابقات را به فدراسیون تحویل دهند، گفت: بنابراین دو تن از دوستان ایشان چک شخصی خود را در اختیار قرار دادند تا به فدراسیون تحویل داده شود تا بعد از رفع مشکلات آقای سلیمانی چک‌ها را جایگزین کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه متاسفانه چک‌ها به دلیل فراموشی برای پر کردن جایشان و مشکلاتی که درگیر آن بودیم برگشت خورد، تصریح کرد: اینجا بود که سازمان لیگ فدراسیون با اصرار بر پرداخت سریع پول فشار را به تیم وارد کردند و با وجود اینکه بنده تلفنی بارها بر وضعیت و جایگاه تیم گنبدکاووس در کشور و مشکلات شخصی مدیرعامل تیم تاکید کردم و خواهان فرصت کوتاهی برای حل مساله شدم اما آقای پورحسن با تماسی که با تیم کاله گرفتند این تیم را از گلوگاه به آمل برگرداندند.

غفاری با انتقاد از اینکه نگاه به والیبال گنبدکاووس همواره سطحی و زودگذر بوده است، گفت: متاسفانه هیچ‌گاه نگاهی عمیق و آینده‌نگر به والیبال گنبدکاووس نمی‌شود و حتی گاهی برخی مسوولان استانی و شهرستانی نیز از جایگاه عظیم والیبال گنبدکاووس غافل می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کجای ایران عزیز چنین تماشاگران پرشور و والیبال دوستی را ندارد، اضافه کرد: انتطار ما این است که فدراسیون به دلیل برخی مشکلات کوچک و برخی سخنان تند مدیر تیمی که احساس می‌کند حق تیمش را ضایع کرده‌اند به طور کلی منکر جایگاه والای والیبال گنبدکاووس حق مردم این شهرستان برای داشتن تیمی در لیگ برتر نشوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه هیچ جعل قرارداد یا چکی در این میان وجود نداشته است، گفت: جناب آقای داز گنبدی به عنوان سرپرست و نماینده تام‌الاختیار تیم ایرانیان قراردادهای یازیکنان را با آنها امضا کرده است که در این میان اگر کسی هم بخواهد مدعی باشد باید مدیرعامل تیم باشد.

غفاری با اشاره به اینکه تا روز شنبه ما همه مشکلات و خواسته‌های فدراسیون را محقق خواهیم کرد، افزود: بنده به همراه مدیرعامل تیم برای اصلاح قراردادها و درج مهر و امضای مدیرعامل تیم و همچنین حل مشکل پرداخت ورودی مسابقات به فدراسیون والیبال رفته و همزمان تمرینات تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس نیز از شنبه آغاز خواهد شد.

وی از استراحت چند روزه کادر فنی و بازیکنان بر اساس برنامه قبلی در روزهای اخیر خبر داد و اضافه کرد: از روز شنبه تمرینات تیم با قوت ادامه خواهد یافت و بازیکنان و مربیان نیز در تمرینات به صورت جدی شرکت خواهند کرد.

 

منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید