منوچهر پورحسنرئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون والیبال با اشاره به پیگیری‌ها و جلسات مکرر با مسوولان گنبدکاووس و استان گلستان، گفت: والیبال گنبدکاووس در صورت پرداخت حق ورودی مسابقات و اصلاح قرارداد بازیکنان به لیگ بازمی گردد.

منوچهر پورحسن بامداد امروز در گفت‌و‌گوی زنده تلفنی با سیمای گلستان با اشاره به اینکه مساله پیش آمده برای تیم ایرانیان گنبدکاووس موضوع پیچیده‌ای نیست، اظهار کرد: بنده و مدیران فدراسیون همواره با حسن نیت و احترام به مردم و والیبال گنبدکاووس نگاه کرده‌ایم و از این پس هم همین‌طور خواهد بود.

وی با بیان اینکه در ماه‌های پیش از آغاز فصل دستور دبیرکل فدراسیون والیبال مبنی بر مساعدت برای حضور تیم والیبال گنبدکاووس در لیگ برتر با درخواست نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به بنده ابلاغ شد، افزود: بنده نیز از همان زمان به دنبال گشایش و فضایی برای حضور تیم والیبال گنبدکاووس در لیگ برتر بودم که با انصراف تیم سپهر الکتریک قزوین این مهم عملی شد و ما نماینده گنبدکاووس را جایگزین این تیم کردیم.

رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه ما از ابتدا به دنبال کمک به تیم والیبال گنبدکاووس بودیم، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه قصدمان حذف تیم گنبدکاووس و یا ضربه زدن به این تیم نبوده و نخواهد بود و ما حسن نیتمان را در مراحل مختلف نسبت به این تیم نشان دادیم.

پورحسن با اشاره به اینکه رئیس فدراسیون و معاون وزیر ورزش و جوانان به بنده تاکید کردند که مراقب باشید وضعیت مالی تیم‌های هاوش، تعاون و جواهری برای ایرانیان اتفاق نیفتد، تصریح کرد: ایشان از وایت کارت شخص خود استفاده کردند و تیم گنبدکاووس را به لیگ برتر آوردند و باید نسبت به رعایت مفاد قانونی در مراحل ثبت نام و عضویت این تیم دقت لازم را می‌کردیم.

وی با بیان اینکه ما از هیچ تیمی برای پرداخت مبلغ ورودی مسابقات چک قبول نمی‌کنیم، اضافه کرد: با توجه به وضعیت تیم که یک تیم تازه تاسیس بوده و ما نیز برای مردم و والیبال گنبدکاووس احترام خاصی قائل هستیم از تیم ایرانیان گنبدکاووس چک قبول کردیم تا به این تیم فشاری وارد نکنیم.

رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون والیبال در ادامه با اشاره به اینکه بنده از دبیرکل فدراسیون شنیدم که مسوولان ورزش گنبدکاووس بر جعلی بودن قراردادها تاکید کرده‌اند، گفت: بر این اساس ما با توجه به عدم موجودی در حساب متعلق به چک و همچنین عدم امضای قراردادها توسط شخص مدیرعامل بنا بر قانون از ادامه فعالیت تیم در لیگ برتر جلوگیری کردیم.

پورحسن با اشاره به اینکه به هر حال و پس از جلسات مکرر با مسوولان ورزش و مسوولان سیاسی شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان ما بازهم برای همکاری با تیم ایرانیان آماده‌ایم، گفت: این تیم اگر در روز شنبه مبلغ ورودی را واریز کرده و قراردادها را نیز با مهر و امضای مدیرعامل باشگاه اصلاح کنند می‌توانند به لیگ برتر والیبال برگشته و به مسابقات ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم این موضوع به روزهای بعد از شنبه کشیده نشود، گفت: بنده شماره مجری برنامه تلویزیونی ورزش گلستان را گرفته و همان روز به ایشان و مردم گلستان اطلاع می‌دهم که چه اتفاقی در این خصوص رخ داده و مسوولان و مدیران ورزش و والیبال گنبدکاووس آیا به تعهدات خود عمل کرده‌اند یا خیر.

گفتنی است تیم والیبال کارت اعتباری ایرانیان که در دقایق ۹۰ با حمایت اسپانسر پایتخت‌نشین خود تیم را بسته و با ترکیبی نسبتا خوب روانه مسابقات شده بود در هفته اول لیگ برتر در مقابل تماشاگران خودی با وجود عدم آمادگی کامل جسمانی بازیکنان در کمال ناباوری تیم مدعی شهرداری ارومیه را با شکست سه بر یک بدرقه کرد و خوشحالی را بعد از ماه‌ها به سکوهای ورزشگاه المپیک برگرداند که البته این شادمانی‌ها چند روزی بیشتر دوام نداشت و فدراسیون والیبال به دلیل عدم پرداخت حق ورودی مسابقات لیگ برتر توسط مدیریت باشگاه ایرانیان و اشکالاتی که آن را جعلی بودن قراردادها خوانده بودند رای به حذف تیم والیبال گنبدکاووس از لیگ برتر داد.

 

منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید