والیبال گنبدمدیرعامل تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس با اشاره به اظهارنظرهای فدراسیون والیبال مبنی بر حذف این تیم از لیگ برتر، گفت: سیاست‌های یک بام و دو هوای فدراسیون قابل قبول نیست.

امیر سلیمانی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس با اشاره به اتفاقات رخ داده پیرامون تیم والیبال کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس و اعلام حذف این تیم از لیگ برتر ضمن ابراز تاسف از برخوردهای ناصحیح برخی افراد در مجموعه تصمیم‌گیری فدراسیون، اظهار کرد: بنده در حال برگزاری مراسم عزاداری فوت خانواده‌ام هستم و متاسفانه دوستان ما در فدراسیون رعایت هیچ مطلبی را نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه بنده علاوه بر چک ۹۰ میلیون تومانی چک یک میلیاردی ضمانت را نیز در اختیار فدراسیون قرار داده‌ام، افزود: اینکه برخی در فدراسیون متوجه شرایط نبوده و به علت عدم پاس شدن سهوی چک به دنبال ایجاد جنجال رسانه‌ای و برخی اتفاقات نادرست هستند اصلا به آینده والیبال کشور کمک نخواهد کرد.

مدیرعامل تیم والیبال کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس با اشاره به اینکه ما تمامی مدارک لازم را قبل از آغاز نخستین بازی لیگ برتر به فدراسیون تحویل داده‌ایم، خاطرنشان کرد: سوال ما این است که مگر می‌شود مدارک برای هفته اول مسابقات تائید و برای هفته دوم مسابقات رد شود؟

سلیمانی با انتقاد از سیاست یک بام و دو هوای فدراسیون والیبال، تصریح کرد: این سیاست‌های خنده دارد امروز باعث شده است که هواداران و علاقه‌مندان به ورزش و والیبال در گلستان و به ویژه شهرستان گنبدکاووس به عنوان پایتخت والیبال کشور در شرایط بسیار بدی به سر ببرند و به دلیل عدم شفاف‌سازی و بیان‌های نادرست نسبت به آینده والیبال شهر خود نگران شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد از جعلی بودن قراردادها سخن به میان آورده‌اند، گفت: ای کاش مدیران فدراسیون به مدیران و مسوولان متناظر خود در استان‌ها و شهرستان‌ها کمی اعتماد داشته و حداقل قراردادهایی که در حضور این عزیزان امضا شده است را فاقد اعتبار ندانند زیرا به این صورت خود را زیر سوال برده‌اند.

مدیرعامل تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ما هرگونه اقدام قانونی و حتی شکایت به دیوان عدالت اداری را حق خود می‌دانیم، ادامه داد: اگر فدراسیون بخواهد راهی غیر از تعامل و منطق را در پیش بگیرد قطعا چاره‌ای جز این نداریم اما اگر در فضایی دوستانه بخواهیم مسیر را ادامه دهیم ما با وجود ارائه مدارک حاضریم مجددا این مدارک را ارائه و مبلغ مذکور را نیز به سرعت پرداخت کنیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه امروز تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس در بهترین شرایط روحی و جسمی خود بعد از پیروزی درخشان در برابر تیم شهرداری ارومیه قرار داشت، اضافه کرد: اتفاق امروز و بد اخلاقی‌ها از سوی فدراسیون والیبال موجب شد تا بازیکنان تیم در شرایط بسیار بدی روحی قرار بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما همواره برای تعامل با فدراسیون و مسوولان برگزاری مسابقات در فضایی دوستانه آماده هستیم، گفت: در حال حاضر نیز به همراه نماینده محترم شهرستان در مجلس، رئیس اداره ورزش و جوانان و برخی دیگر از مسوولان در تهران پیگیر حل شدن موضوع هستیم و امیدواریم با سعه صدر مسوولان و نگاهی دوستانه بتوانیم از پایتخت و مهد والیبال کشور حمایتی جدی داشته باشیم.

مدیرعامل تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه بنده تحت هر شرایطی از حیثیت والیبال شهرستان گنبدکاووس دفاع خواهم کرد، تصریح کرد: مردم نگران نباشند و بدانند هر کاری از دست ما برآید برای حل مشکل انجام خواهیم داد.

سلیمانی با اشاره به سخنان پورحسن از عوامل فدراسیون والیبال کشور مبنی بر اینکه سلیمانی بر جعلی بودن قراردادهای بازیکنان تاکید کرده، گفت: امیدوارم این آقایان بتوانند سخنان کذب خود را به اثبات برسانند و بگویند حرفی که بنده به آقای افشار دوست زده‌ام و در آن به امضای قرارداد در غیاب آقای غفاری تاکید کرده‌ام چگونه به عنوان جعلی بودن قراردادها به رسانه‌ها کشیده شده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید