مسابقات انتخابی فوتسال جوانان استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس به همت کمیته فوتسال این شهرستان برگزار می‌شود.

ورزش در شهرستان گنبدکاووس به عنوان یک مولفه و عنصر فراموش ناشدنی در زندگانی مردم همواره مورد توجه همگان بوده است و هر کس شهر تاریخی و با تمدن گنبدکاووس را می‌شناسد حتما در گوشه ذهنش نام و آوازه این شهرستان در ورزش را نیز به خاطر خواهد آورد.

 

نامی که در سوارکاری، والیبال، کبدی، رشته‌های رزمی و دو و میدانی در کنار فوتبال همواره پویا و زنده بوده و در طول تاریخ با افتخارآفرینی‌های فرزندان این خطه برای کشور عزیزمان جاویدان شده است.

در رشته فوتبال این روزها ستاره بلامنازع تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون است که با درخشش فوق‌العاده خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه نشان داد می‌تواند نماینده شایسته و افتخارآمیزی برای مردمان گنبدکاووس در سطح ملی و بین‌المللی باشد، همان کسی که از کودکی و نوجوانی در زمین‌های فوتبال گنبدکاووس زیر نظر مربیانی همچون محمود سیدی به آموختن فونبال مشغول بود.

از این‌رو کمیته فوتسال هیئت فوتبال شهرستان گنبدکاووس با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی رشته فوتبال در رده‌های سنی یک دوره مسابقات فوتسال در سطح رده جوانان برگزار کند تا علاوه بر این شناسایی، تیمی مقتدر و قوی برای شرکت در مسابقات استانی را آماده و روانه مسابقات کند.

طبق اعلام کمیته فوتسال شهرستان گنبدکاووس این مسابقات در قالب تیم‌هایی متشکل از هشت نفر بازیکن و یک مربی به همراه یک نفر سرپرستِ تیم برگزار خواهد شد که در این تیم‌ها بازیکنان باید متولد روزهای پس از ۱۱ دی ماه سال ۷۷ به بعد باشند.

تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات می‌توانند با پرداخت ۱۰۰ هزار تومان حق ورودی و در دست داشتن اسامی بازیکنان و کادر فنی که تحت بیمه ورزشی قرار گرفته‌اند به دفتر هیئت فوتسال شهرستان گنبدکاووس مراجعه کنند.

بازیکنان همه تیم‌ها باید علاوه بر به همراه داشتن دو قطعه عکس یک برگ گواهی اشتغال به تحصیل تائید شده در آموزش و پرورش را نیز به کمیته برگزاری مسابقات ارائه کنند تا از هر گونه رخدادهایی نظیر صغر سنی و تخلف از قوانین و آئین نامه‌های مسابقات پیشگیری شود.

در این مسابقات مبلغ ۵۰۰ هزار ریال نیز به عنوان ودیعه برای جبران جریمه‌های احتمالی نیز از تیم‌ها دریافت خواهد شد که در صورت عدم جریمه در پایان مسابقات این مبلغ به سرپرستان تیم‌ها بازگردانده خواهد شد.

نکته مهم این مسابقات که بر اهمیت و جایگاه آن نیز افزوده، حضور قهرمان این دوره از مسابقات در جام قهرمانی فوتسال استان گلستان به عنوان نماینده شهرستان گنبدکاووس خواهد بود که انگیزه بازیکنان برای شرکت در این مسابقات را نیز به مراتب افزایش داده است.

بدون تردید تداوم این مسیر و حمایت از جوانان و نوجوانان شهرستان گنبدکاووس می‌توان امیدوار بود که در سال‌های آتی نفرات بسیار بیشتری همچون سردار آزمون موفق به حضور در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال کشورمان باشیم و بار دیگر نام گنبدکاووس را در این ورزش جذاب و پرطرفدار در جای جای ایران اسلامی طنین‌انداز کنیم.

 

منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید