والیبال گنبدمدیرعامل تیم والیبال کارت تخفیف ایرانیان گفت: متاسفانه کودتای نرم در والیبال گنبدکاووس در حال شکل‌گیری است و استان بدون هماهنگی با من به صورت مستقیم با کادر فنی وارد مذاکره شدند و اعلام کردند که می‌خواهیم حامی مالی جدیدی را برای تیم انتخاب کنیم.

امیر سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت تیم در لیگ برتر والیبال و انصراف این مجموعه به عنوان حامی ملی تیم والیبال گنبدکاووس، اظهار کرد: متاسفانه ظاهرا یک کودتای نرم در خصوص این تیم در حال شکل‌گیری است که من هم متعجب هستم.

وی ادامه داد: من خیلی مخالفتی با عدم حمایت مالی از این تیم ندارم زیرا در این مدت به میزان بسیار زیاد از استان گلستان نامهربانی و بی‌مهری دیدم.

مدیرعامل تیم والیبال کارت تخفیف ایرانیان خاطرنشان کرد: من مشکلات را با فدراسیون حل کرده بودم و اعلام کرده بودم که بازیکنان بیایند و قراردادها را امضاء کنند و مبلغ ورودی به فدراسیون را هم آماده کرده بودم و حتی همین الان هم حاضرم پول را واریز کنم ولی هیچ کدام از بازیکنان برای امضای قرارداد مراجعه نکردند.

سلیمانی بیان کرد: تمام امکانات را برای اعزام تیم به تبریز آماده کردم، هتل را رزرو کردم، لباس را تهیه کردیم و تمام مسائل و موضوعات لازم برای اعزام تیم به منظور انجام بازی با نماینده تبریز را فراهم کردم اما متاسفانه هیچکدام از بازیکنان برای امضای قرارداد نیامدند.

وی افزود: بازیکنان اعلام کردند که ما بازیکن ایرانیان نیستم و ظاهرا اتفاقاتی در تیم افتاد و ظاهرا صحبت‌هایی شده بود که مربی تیم خودش می‌خواهد با یک اسپانسری وارد مذاکره شده و مسئولیت تیم را بر عهده بگیرد.

مدیرعامل تیم والیبال کارت تخفیف ایرانیان تصریح کرد: در حال حاضر از اعزام تیم هم مطلع نیستیم چون با هماهنگی ما اعزام نشدند و اصلا قراردادی ندارند که می‌خواهند برای بازی اعزام شوند.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان در قرارداد جدید کسر شده است، گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد حتی قرار بود متممی به قراردادها اضافه کنیم و برای بازیکنان پاداش و موارد تشویقی در نظر بگیریم که متاسفانه زمانی که دیدیم این اتفاقات رخ داد از تنظیم متمم پشیمان شدم و گفتم بیایید همان قراردادهای گذشته را دوباره امضاء کنید چون تمام قراردادها باید با امضاء من باشد و در فدراسیون ثبت شود که متاسفانه بازیکنان نیامدند.

وی در خصوص جدایی آقای قوچان‌نژاد سرمربی تیم تاکید کرد: ایشان از تیم جدا شدند و من از طریق یک فایل صوتی متوجه شدم که قصد جدایی از تیم را دارند که با ایشان صحبت کردم و گفتند به خاطر مصاحبه‌ای که در تلویزیون انجام شد و آقای افشاردوست فرمودند که آقای قوچان‌نژاد اصرار داشته بازی اول انجام نشود جو بدی علیه ایشان ایجاد شد و ترجیه دادند که وارد گنبدکاووس نشوند.

مدیرعامل تیم والیبال کارت تخفیف ایرانیان تصریح کرد: متاسفانه نمی‌دانم بازیکنان از سمت چه کسی تحریک می‌شوند و اصرار بازیکنان این بوده که ۳۵ درصد مبلغ قراردادها نقد پرداخت شود و اصلا هیچ تیمی این کار را نکرده که ما بخواهیم این کار را انجام دهیم.

سلیمانی بیان کرد: استدلال بازیکنان این است که در گذشته حامیان مالی پول بازیکنان را پرداخت نکردند اما من برای اطمینان بازیکنان و نشان دادن حسن نیتم یک فقره چک به مبلغ یک میلیارد تومان را در وجه آقای نادی کاپیتان تیم با امضای خودم صادر کردم که بازی‌ها انجام شود و مشکلی نباشد اما عواملی در تیم و در گنبدکاووس می‌خواهند انحلال تیم را بدون سر و صدا و با هزینه ما شکل بدهند.

وی تاکید کرد: ما آماده حمایت از تیم هستیم اما مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان و مسئولان ارشد استانی به جای آنکه مسائل را از من پیگیری کنند موضوعات را از طریق مربی و کمک‌مربی پیگیری کرده و با آنها در ارتباط هستند و قول‌ها را به آنها دادند.

مدیرعامل تیم والیبال کارت تخفیف ایرانیان گفت: تیم خودش به تبریز رفته و ما در جریان کارهای تیم نیستیم.

سلیمانی گفت: من همین الان حاضرم ورودی مسابقات را پرداخت کنم اما ورودی را برای کدام تیم پرداخت کنم، زمانی که من به بازیکن می‌گویم برو سر تمرین نمی‌رود و به مربی می‌گویم بیا تیم را هدایت کن نمی‌آید مشخص است که در تیم چند صدایی وجود دارد و اصلا این تیم برای ما نیست این تیم به همه کس تعلق دارد به جز کسی که تیم را حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بازیکن، سرمربی، سرپرست و هیچکدام از اعضای تیم از ما حرف شنوی ندارند، گفت: شما که بازیکن، مربی، حامی مالی و هر فرد غیربومی را برای تیم نمی‌خواهید از همان ابتدا افراد را درگیر نکنید، چرا اینگونه برخورد می‌کنید.

مدیرعامل تیم والیبال کارت تخفیف ایرانیان خاطرنشان کرد: جنجال فدراسیون را خود افرادی که در گنبدکاووس هستند به وجود آوردند و خودشان به این مسائل دامن زدند.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که این خودشان که اشاره می‌کنید چه کسانی هستند، گفت: بومی‌های گنبدکاووس، هیات والیبال، مربیان، بازیکنان و همه در این اتفاقات دخیل هستند.

وی اضافه کرد: قراردادهای بسیار خوبی برای بازیکنان، مجموعه تیم و در حمایت از تیم بسته شد تا در سه سال آینده تیم نیازی به حامی مالی نداشته باشد و به خودکفایی برسد.

مدیرعامل تیم والیبال کارت تخفیف ایرانیان تصریح کرد: زمانی که مسوولان گنبدکاووس و استان گلستان با بازیکنان و سرمربی وارد مذاکره می‌شوند و می‌گویند ما حامی مالی جدید برای تیم می‌آوریم من چه می‌توانم بگویم.

سلیمانی گفت: من این طرح‌ها را برای هر شهر و هر رشته‌ای می‌توانم انجام دهم اما به واقع حیف است که با مردم گنبدکاووس و سرمایه‌گذاری که می‌خواهد برای ورزش این شهر سرمایه‌گذاری کند اینگونه برخورد شود.

وی تاکید کرد: ما لکه بسیار سفیدی بودیم که در کنار این همه سیاهی به چشم می‌آمدیم و ترجیح دادیم که سفید باقی بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید