۴۵ سال و اندی ذره ذره تلاش برای کسب اعتبار و آبرو را در کمتر از ۲۴ ساعت به آسانی و سهولت به زمین ریختیم و تشت بی آبرویی والیبال گنبد به زمین ریخت. این اعتبار و آبرو حاصل تلاش کسانی بود که در این امر کوشیدند ولی وقتی به یاد مشقت های فراوان در راه والیبال شهرم و ساعتها دویدن عرق ریختن، از این شهر به آن شهر رفتن حتی سر تمرین ها حمایت بی شائبه از والیبال شهرم ، یاد تماشاگران سرگردان در صف بلیط و انتظار ورود به سالن کوچک شهر در کسری از زمان به تلخی جعل قرار داد و عدم پرداخت ورودی مسابقات ورد زبان روزنامه ها وکانالها گردید .چوب حراج را به قیمتهای سالها عشق و تعصب کوبیدیم.

وقتی در واپسین لحظات خود را به در و دیوار می زدیم تا به هر قیمتی در لیگ باشیم نتیجه اش این حقارت است. نوک پیکان این حقارت و اشتباه نابخشودنی متوجه کسانی است که پای اسپانسری را به وسط کشیدند که هنوز عاجز از پرداخت ورودی مسابقات است. و بهانه های در گذشت و فوت یکی از اقوام بهانه خوبی نیست گرچه مصیبت بر هر خانواده ای گران است اما چه کسی پاسداشت حفظ اعتبار و آبروی والیبال گنبد است.
نبودن و کنار کشیدن بعضی چسبیدهای والیبال گنبد نشان میدهد آنان از پشت پرده قضایا بخوبی آگاه و مطلع بودند. آنان کوس رسوایی را زودتر از بقیه شنیده و یا می دانستند چه اتفاقات نامیمونی در راه بوده و یا این که دستهایشان در یک کاسه بوده است.
نسل اندر نسل در زمین خاکی و عروسیها مردم پذیرای قهرمانان والیبالشان بودند. با پای برهنه افتخار آفریدند اما قرار دادهای جعلی قصه درازی دارد و همیشه ورد زبان والیبالیستهای شهرمان بود. بازیکنی را به قرارداد پایینی مجاب می کردند اما در قسمت برگ قرارداد رسمی مبلغ بیش از توافق حاصله درج می گردید تا ذینفعان از این اختلاف مبلغ بهرمند شوند.
ماه هرگز پشت ابر نمی ماند و یک روزی حقایق تلخ والیبال شهرمان باید افشا می شد. پنهان کاری و جعل قرار دادهای بازیکنان و مجبور بودن بازیکنان و سکوت بسیاری از این بازیکنان به قبول خواست های دست اندر کاران تیم در حق خود و والیبال شهرمان خیانت بود. جبار قوچان نژاد سرمربی مشهدی گنبد در گردابی فرو رفت که خود حیران مانده ، کسی که هنوز دو هفته از ورودش به گنبد نگذشته است. از بی کسی ورزش والیبال گنبد و بازیهای پشت پرده حیرت کرده است. در تمامی سالهای گذشته مطلعین از چگونگی قًضایا را حاشیه ساز و تماشاگر نما خوانده اند.
اما کوس رسوایی را مسند نشیان فدراسیون امری بی سابقه دانستند و خدا عالم است این بار گناه خود را حواله چه کسانی خواهند کرد و خود را بی گناه و عاری از اتهام خواهند دانست.
کسی بزرگواری کند و به نماینده شهرشان بگوید حالا اطرافیان خود را بخوبی بشناسد و تلنگری نماید تا بیش از این آبرو ریزی ها در ورزش گنبد اتفاق نیافتد.

والسلام چهارشنبه هیجدهم مهرماه ساعت ۱۶ عصر گنبد کاووس خبرنگار سابق روزنامه صحرا
عبدالجلیل امانی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید