نداشتن مکان مناسب برای تمرین و حمایت نشدن توسط مسئولان برای اعزام به مسابقات ملی و بین المللی، تشویق و توجه بیشتر به ورزشکاران از مهمترین خواسته‌های هیات‌های ورزشی و ورزشکاران گنبدکاووس برای رشد ورزش و شناسایی استعدادهای ورزشی شهرستان است.

منصور آق رییس هیات دو و میدانی گنبدکاووس با تاکید بر اینکه بیشترین مدال‌آوری ورزشی در این شهرستان مربوط به رشته دو و میدانی است گفت: گنبدکاووس بیش از ۵۰ دونده مدال‌آور رده‌های مختلف سنی در مسابقات استانی و کشوری دارد.

وی افزود: با وجود این ظرفیت بالا متاسفانه دوندگان گنبدی از کمترین حق خود که داشتن یک پیست اختصاصی برای انجام تمرین‌ است محروم‌اند و هم‌اینک از استادیوم ورزشی تختی که در طول شبانه روز توسط افراد علاقه‌مند به پیاده‌روی اشغال است، استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: ورزشکاران شهرستان چیزی جز حمایت نمی‌خواهند، بارها با مسئولان و حتی افرادی که در حال پیاده روی هستند صحبت کردیم که دوندگان بتوانند روزی یک ساعت به تنهایی از این پیست استفاده کنند اما موفقیتی حاصل نشد.

رییس هیات دو و میدانی گنبدکاووس بیان کرد: بیشترین ورزشکاران این رشته که به طور عمده نوجوان هستند برای تامین هزینه رفت و آمد از روستا به شهر گنبد مشکل دارند و نیازمند حمایت هستند و هیات دو و میدانی جزو معدود هیات‌هایی است که هیچ شهریه‌ای از علاقه‌مندان دریافت نمی‌کند و مربیان این رشته‌ هم به صورت افتخاری کار آموزش را برعهده دارند.

 

منبع : خبرگزاری ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید