هفته سوم از دور برگشت رقابتهای والیبال دسته اول و دوم باشگاههای استان گلستان با انجام بازی در شهرهای مختلف استان برگزار شد.
دررقابتهای دسته اول استان ، در بخش بهاران ، تیم‌های “هیئت والیبال بهاران” و “قماش حامد گنبدکاووس” به مصاف هم رفتند که در پایان تیم گنبد موفق شد با نتیجه ‪۳‬بر صفر در برابر میزبان خود به برتری دست یابد. در کردکوی تیم “هیئت والیبال” این شهر میزبان “هیئت والیبال گرگان” بود که هفته سوم از دور برگشت رقابتهای والیبال دسته اول و دوم باشگاههای استان گلستان با انجام بازی در شهرهای مختلف استان برگزار شد.
دررقابتهای دسته اول استان ، در بخش بهاران ، تیم‌های “هیئت والیبال بهاران” و “قماش حامد گنبدکاووس” به مصاف هم رفتند که در پایان تیم گنبد موفق شد با نتیجه ‪۳‬بر صفر در برابر میزبان خود به برتری دست یابد. در کردکوی تیم “هیئت والیبال” این شهر میزبان “هیئت والیبال گرگان” بود که توانست با نتیجه ‪۳‬بر صفر حریف خود را مغلوب کند. در سومین دیدار برگزار شده ، تیم “یادگار ستارگان آق‌قلا” در مینودشت به مصاف نماینده این شهر رفت و توانست بانتیجه سه بر صفر در برابر میزبان خود به برتری دست یابد.
در رقابتهای والیبال دسته دوم استان گلستان نیز سه دیدار برگزار شد و تیمهای میهمان در هر سه دیدار در برابر میزبانان خود به برتری دست یافتند.
در بخش کمالان و شهرستان کلاله، تیمهای “هیئت والیبال کمالان” و “هیئت والیبال کلاله” به ترتیب میزبان تیمهای “هیئت والیبال علی‌آبادکتول” و “هیئت والیبال بندرترکمن” بودند که در پایان تیمهای علی‌آباد کتول و بندرترکمن با نتایج مشابه ‪۳‬بر ‪۲‬حریفان خود را مغلوب کردند.
همچنین در گالیکش تیم “هیئت والیبال” این شهر میزبان تیم “هیئت والیبال خان‌ببین” بود که تیم میهمان موف شد با نتیجه ‪۳‬بر ‪۱‬از سد حریف خود عبور کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید