سپک تاکرا گنبد

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با اشاره به پایان یافتن مسابقات سپک تاکرای زیر ۲۳ سال کشور، گفت: تیم کرمانشاه در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت.

حجت‌الله یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور زیر ۲۳ سال پسران به میزبانی شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: گنبدکاووس در بسیاری از رشته‌ها با توجه به پتانسیل قوی در حوزه ورزشکاران و ورزشگاه‌های اختصاصی میزبان مسابقات بزرگ کشوری بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسابقات سپک تاکرای زیر ۲۳ سال پسران کشور در گنبدکاووس با دو هدف برگزار شده است، افزود: این مسابقات علاوه بر شناخت قهرمان مسابقات در این رده سنی مسابقات انتخابی تیم بزرگسالان کشور نیز بود که با حضور مربیان و آنالیزورهای برتر کشوری در گنبدکاووی این مهم صورت پذیرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس از حضور ۱۳ تیم از هشت استان مختلف کشور در این مسابقات خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مسابقات تیم «کرمانشاه» با شکست تیم «گلستان الف» به مقام نخست دست یافت و تیم «گلستان الف» نیز با کسب عنوان نائب قهرمانی به مسابقات پایان داد.

یوسفی با بیان اینکه در این مسابقات مسابقه رده بندی برگزار نشد و دو تیم «سیستان و بلوچستان الف» و «مرکزی الف» که در مسابقات نیمه نهایی به تیم های «گلستان الف» و «کرمانشاه» باخته بودند به صورت مشترک به مقام سوم مسابقات دست یافتند.

وی از برگزاری مسایقات لیگ سپک تاکرای آقایان در رده بزرگسالان در شهرستان گنبدکاووس با حضور هشت تیم مختلف خبر داد و گفت: برگزاری این مسابقات در گنبدکاووس نیز نشان از سطح بالای شهرستان ما در این رشته دارد که حضور سه ملی‌پوش گنبدی در تیم‌های ملی آقایان و چندین ملی‌پوش بانو اثبات کننده این موضوع است.

گفتنی است مراسم اختتامیه و اهدای مدال و جوائز این مسابقات در سالن المپیک گنبدکاووس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، معاون قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی گنبدکاووس و استان گلستان برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید