مدتی است فایل صوتی منتسب ب رییس فدراسیون سوارکاری کشور واکنشهایی را در محافل ورزشی و اجتماعی استان گلستان بر انگیخته است.
واکنشهایی از جنس اعتراض ب ادبیات سخیف بکار گرفته شده برای تحقیر بخشی از جامعه ی زحمتکش و بی ادعای منطقه گلستان ک بار پاسداری و محافظت از صنعت پرورش اسب را دلسوزانه یدک می کشند تا این چرخه صنعت نیز با بی تدبیری مسئولان مانند سایر چرخه های صنعت ب ورشکستگی و محاق فراموشی دچار نشود!


بدون شک اقتصاد برخی از خانوارها ب نگهداری و پرورش اسب و برخی دیگر نیز در میادین سوارکاری رقم میخورد و این چرخه از دیر باز در کنار عشق و علاقه ب این حیوان نجیب در کنار سنتها و مراسمات تا کنون ادامه داشته و خواهد داشت.
سخنان رییس فدراسیون سوارکاری اگر منقطع و بولتنی نیز پخش شده حاوی افکار غرب زده و قمار زده ایشان و اطرافیان وی میباشد ک سالها منابع پرورش دهندگان،مالکان،چابکسواران و مربیان این منطقه را ب تاراج برده اند.
با گسترش دامنه اعتراض ها در بدنه جامعه و مشخصا در بین اشخاصی ک با این صنعت درگیر هستند شایسته است مدیریت ورزش شهرستان نیز از حالت خنثی و بی عملی! بدر آمده و با همگام کردن مسئولین شهری و استانی و بویژه نماینده محترم مردم در مجلس شورا در محکوم کردن اینگونه رفتارها،از حداکثر امکانات برای دفاع از جایگاه و غرور شهرستان بهره برده تا دیگر کسی جرأت اهانت ب زادگاه و خواستگاه قوم نجیب و مرزداران غیور ترکمن صحرا را در ذهن خود نگنجاند.

🖌 امیرعباس علی پور
حوالی برج تاریخی قابوس.
۱۰ اسفندماه ۱۳۹۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید