فائزه دیبائی – ملی پوش گنبدی

فائزه دیبایی ورزشکار گلستانی ماده پرتاب دیسک در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ دوومیدانی معلولین امارت با ثبت رکورد ۲۳٫۴۴ متر به مقام نایب قهرمانی رسید.

دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان گلستان روز سه شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این ورزشکار همچنین در ماده پرتاب وزنه با رکورد ۷٫۳۵ متر در جایگاه چهارم ایستاد.


علیرضا خراسانی اظهار داشت: امین طبرسا دیگر ورزشکار گلستانی حاضر در این مسابقات در ماده پرتاب وزنه در جایگاه هشتم قرار گرفت.
این رقابت‌ها با حضور ۳۶ کشور تا فردا چهارشنبه ۸ اسفندماه در دبی ادامه دارد.
دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان گلستان افزود: این استان ورزشکاران مستعدی در رشته های مختلف ورزشی جانبازان و معلولان دارد که در صورت فراهم شدن امکانات، توانایی افتخار آفرینی در رقابت های معتبر جهانی و بین المللی را دارند.
خراسانی ادامه داد: ورزش جانبازان و معلولان گلستان در سالهای اخیر با فراهم شدن امکانات بیشتر به پیشرفت های خوبی رسیده و مدال های زیادی هم توسط ورزشکاران رشته های گوناگون جانباز و معلول استان کسب شده است.
در آخرین دوره بازی های آسیایی که مهرماه امسال در اندونزی برگزار شد، محمد نعمتی و زهرا دانای طوس ملی پوشان گلستانی در والیبال نشسته مردان و زنان و عبدالجلیل قرنجیک در بسکتبال با ویلچر طلا گرفتند و نورمحمد آرخی در پرتاب وزنه دوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید