مسعود خلیلی
رئیس فدراسیون سوارکاری با تاکید بر اینکه سوال اساسی اینجاست عدم پرداخت جوایز را که به علت عدم دریافت نتایج آزمایش دوپینگ است چرا به گردن ما می‌اندازند، گفت: وقتی بالغ بر ۲۴۰ هزار دلار بدهی هیئت شهرستان گنبدکاووس به مرکز ارائه نتایج در خارج از کشور است پرداخت نمی‌شود طبیعی است که آنها نتایج را ارسال نمی‌کنند.

خلیلی با بیان اینکه موضوع قرنطینه و بین‌المللی کردن اسب‌های ایرانی کاملا حل شده است، افزود: هر زمانی می‌خواهید می‌توانید با انتقال اسب به ترکیه و از آنجا به هر کشور دیگری در مسابقات شرکت کنید و از جوایز مسابقات بهره ببرید.

وی با رد هرگونه انتقال پول به تهران از درآمدهای حاصل از مسابقات سوارکاری گنبدکاووس، گفت: بر اساس هماهنگی با مراجع نظارتی حسابی مشترک در گرگان ایجاد شده است که منابع درآمدی از مسابقات در این حساب واریز شده و سپس بر اساس سند هزینه می‌شود.

رئیس فدراسیون سوارکاری با تاکید بر اینکه امسال برای نخستین برا عضو فدراسیون جهانی شده‌ایم، گفت: این عضویت شرط‌هایی داشت که یکی از آنها ایجاد هندی کاپری بود که به لطف خدا توانستیم این موضوع را نیز در گنبدکاووس هم اجرایی کنیم که موجب افزایش درآمدها نیز شده است.

 

منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید