زهرا دانایی

قهرمانان و افتخارآفرینان ورزشی گنبدکاووس برای توسعه و پیشرفت ورزش در این قشر دغدغه‌های متعددی دارند که نیازمند توجه مسوولان و مدیران شهرستانی و استانی است.

قهرمان والیبال نشسته مسابقات پاراآسیایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه ما در تیرماه سال آینده میزبان مسابقات بزرگ و جهانی والیبال نشسته خواهیم بود، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در این مسابقات حداقل‌های میزبانی شایسته را رعایت کنیم باید هتلی در خور و شان میهمانان خارجی در گنبدکاووس تاسیس کنیم.

زهرا دانایی‌طوس با بیان اینکه میزبانی مسابقات جهانی والیبال نشسته برای نخستین بار در گنبدکاووس می‌تواند به توسعه این رشته در این منطقه کمک شایانی کند، افزود: ما ورزشکاران معلول که سال‌هاست با همه کاستی‌ها برای نام بزرگ و مقدس کشورمان تلاش کرده و پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورده‌ایم انتظار داریم تا این مسابقات به میزبانی گنبدکاووس به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی بر لزوم زیباسازی شهر گنبدکاووس و نصب المان‌ها و تصاویری از قهرمانان ورزشی به ویژه والیبال و والیبال نشسته در ورودی، بولوارها و میادین شهر تاکید کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم با میزبانی شایسته در این مسابقات ظرفیت‌های پرشمار گنبدکاووس را به جهانیان نشان دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید