سوارکاری گنبد
سرپرست هیات سوارکاری گنبدکاووس از آغاز مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه این شهرستان از امروز (پنجشنبه) در مجموعه سوارکاری خبر داد و گفت: این مسابقات تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان ادامه می یابد.

میکائیل قزلجه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هفته اول کورس پاییزه گنبدکاووس ۶۶ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در هفت دور به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت می کنند.

وی افزود: جوایز نقدی پیش بینی شده برای اسب های برتر هفته اول مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس مبلغ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال است که به مالکان و مربیان پرداخت خواهد شد.

قزلجه اضافه کرد: فعلا هفته اول و دوم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه گنبدکاووس امروز و پنجشنبه هفته آینده برگزار و سپس یک هفته به علت برگزاری هفته قهرمانی مسابقات اسبدوانی آق قلا، تعطیل خواهد شد و علت این برنامه ریزی، ادامه مسابقات کورس پاییزه آق قلا است که سه هفته از آن باقی مانده است.

سرپرست هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: با اتمام مسابقات اسبدوانی در آق قلا، کورس پاییزه گنبدکاووس روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار خواهد شد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و برگزاری مسابقات کورس اسبدوانی در دو فصل بهار و پاییز در این شهرستان قدمت طولانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید