معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌ها، مدیریت سوارکاری برای دومین سال به شهرستان گنبدکاووس واگذار شد.

عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در همایش سلامت بانوان اظهار داشت: فدراسیون سوارکاری کشور، مانند دوره قبل تلاش داشت تا مدیریت مجموعه سوارکاری را از حوزه شهرستان خارج کرده و به صورت انحصاری در اختیار فدراسیون قرار دهد که خوشبختانه برای دومین سال مدیریت این مجموعه در اختیار گنبدکاووس قرار گرفت.

وی درباره امور بانوان و خانواده افزود: با تغییراتی که در مشاوره امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه انجام شده، امید داریم در کنار انجام وظایف و تکالیف این حوزه، مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف بانوان به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت:استفاده از ظرفیت بانوان و پرداختن به مسائل اساسی آنها در فضای کلی شهرستان از اولویت‌ها است و در این راستا افق روشنی را در حوزه بانوان شهرستان ترسیم خواهیم کرد.

وی یادآور شد: بانوان شهرستان گنبدکاووس نیز باید حضور و تعامل بیشتری در برنامه های مختلف داشته تا اگر موضوعی مورد غفلت فرمانداری قرار بگیرد با مساعدت و همکاری شما در مسیو صحیح قرار گرفته و نتایج مطلوبی کسب شود.

کریمی ادامه داد: سلامت، اشتغال و مسائل اجتماعی و فرهنگی از موضوعات مهم و اساسی در حوزه بانوان است و سعی داریم با برگزاری کارگاه های آموزشی، سلامت بانوان شاغل و خانه دار شهرستان گنبدکاووس را ارتقاء بخشیم.

 

منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید