عبدالحمید زیتونلی (دکترای تربیت بدنی)

آقای عبدالحمید زیتونلی یکی از تحصیل کرده های ورزش با مدرک دکترای تربیت بدنی از اساتید شهرستان گنبدکاووس در رابطه با برخی مسائل و حاشیه های ورزش والیبال منطقه به خبرنگار سایت گنبداسپورت گفت: به نظر بنده گنبد کاووس هنوز هم پایتخت والیبال ایران از نظر تعداد مربیان، داوران ، خانواده ها و ورزشکاران علاقه مند به والیبال ، مدارس والیبال، تماشاگران و اساتید و دکتری علوم ورزشی توانمند در هر زمینه از ورزش والیبال است.

به گزارش سایت گنبداسپورت، دکتر زیتونلی در ادامه گفت : ولی در ساختار مدیریت، مدیریت تیمی، کمیته بازاریابی ، کمیته جذب و نگهداری حامیان مالی، کادر فنی، علمی و پزشکی ، کمیته مالی شفاف و در همگرایی ضعف های ریشه ای و بنیادی دارد و علی رغم افت سطح کیفی والیبال در این چند سال اخیر، هنوز هم برنامه‌ ریزی و چاره اندیشی جدی در این مورد نشده است.


وی افزود : والیبال ، محصول ورزشی با ارزش منطقه و متعلق به همه مردم است، با هدف مندی و برنامه ریزی مطلوب، میشه همه را در کنار هم چید و دید. لطفا به فکر حذف همدیگر نباشیم و از توانمندی های همدیگر نه فقط برای توسعه والیبال گنبد بلکه برای کارافرینی و اشتغال هزاران نفر به طور سازماندهی شده استفاده نماییم. اگر میخواهید سریع بروید، تنها بروید ولی اگر می خواهید به دوردست ها بروید، به تیم نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید