حسین خوریانی

آنالیزور تیم والیبال جوانان گفت:وقتی می بینیم که بازیکنان چقدر خوب برنامه های کادرفنی را طبق آنالیز انجام شده، در زمین اجرا می کنند، خستگی از تنمان بیرون می رود.

حسین خوریانی بعد از برتری ۳ بر صفر ایران برابر قزاقستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: ما امروز بازی راحت تری را نسبت به روزهای گذشته سپری کردیم. دلیلش هم این بود که ما اطلاعات خوبی را توانستیم از تیم قزاقستان جمع آوری کنیم. پیش بینی ما این بود که با سریلانکا بازی کنیم اما دیروز وقتی متوجه شدیم باید رودرروی قزاقستان قرار بگیریم، به همراه سایراعضای تیم آنالیز تا دیروقت کار کردیم. خدا را شکر اطلاعات خوبی کسب کردیم و از آن بهتر این بود که بازیکنان امروز لحظه به لحظه توانستند بنابر اطلاعاتی که در اختیارشان قرار گرفته بود، برنامه های کادرفنی را اجرا کنند. ملی پوشان به بهترین شکل ممکن کارشان را پیش بردند و در واقع اجازه نفس کسیدن به تیم حریف ندادند.

وی درباره عملکرد تیم آنالیز ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عنوان کرد: شاید یکی از تفاوت های اصلی تیم ایران با سایر تیم های حاضر در این رقابت ها تیم آنالیز ما باشد. امروز قزاقستان اصلا آنالیزور نداشت. من با کادرفنی سایر تیم ها که صحبت می کنم، همگی به این موضوع اشاره می کنند که تیم آنالیز ایران خیلی حرفه ای کار می کند. ما برای تمامی مسابقات برنامه داشتیم. حتی قبل از اینکه بازی ها شروع شود، برنامه ریزی کردیم و روی کاغذ آوردیم. وقتی می بینیم که بازیکنان چقدر خوب برنامه های کادرفنی را طبق آنالیز انجام شده، در زمین اجرا می کنند، خستگی از تنمان بیرون می رود.

آنالیزور تیم والیبال جوانان درباره رویارویی با برنده دیدار تایلند و چین تایپه در نیمه نهایی گفت: هر ۲ تیم والیبال را با سرعت بالا بازی می کنند. در واقع می توان گفت که نه والیبال ما به آنها می خورد و نه سبک والیبال آنها به ما سازگاری دارد. والیبال ما قدرتی و سبک این ۲ تیم سرعتی است. این کمی کار ما را سخت می کند و نیاز است که اطلاعات بیشتری از حریف بعدی مان کسب کنیم. این تیم ها کارهای ترکیبی که در والیبال روز دنیا زیاد استفاده نمی شود را مورد استفاده قرار می دهند. ما آمادگی لازم را داریم و اطلاعات کامل را در اختیار سرمربی تیم قرار می دهیم تا انشاالله فردا هم برنده باشیم.

 

منبع : فدراسیون والیبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید