مراسم معارفه مجدد رئیس اداره ورزش گنبد

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با اشاره به اینکه حضور در این شهرستان را یک فرصت بزرگ برای خدمت می‌دانم، گفت: آمده‌ام تا با کمک همه مردم و ورزشدوستان صدها سردار آزمون و فرهاد قائمی بسازیم.

حجت‌الله یوسفی امروز در گنبدکاووس در نخستین روز کاری خود در مسوولیت جدید، با اشاره به اینکه حضور بنده در شهرستانی بزرگ و با پتانسیل‌های عظیم ورزشی بدون تردید فرصتی برای خدمتگزاری است، اظهار کرد: از حسن نظر و اعتماد مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس صمیمانه تشکر کرده و امیدوارم بتوانم به این اعتماد پاسخ مطلوبی بدهم.

وی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس در حوزه ورزش و جوانان دارای ظرفیت‌های بسیار ارزشمند و بزرگی است، افزود: اگر همه ورزشکاران، ورزش‌دوستان، مسوولان و مردم به کمک اداره ورزش و جوانان بیایند هم در حوزه ورزش و هم در حوزه جوانان می‌توانیم خدمات شایسته و ماندگاری را از خود برجای بگذاریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه این شهرستان باید هر روز جایگاه بهتری را در ورزش کشور به دست آورد، خاطرنشان کرد: بنده با برنامه و عزمی راسخ به گنبدکاووس آمده‌ام تا با کمک همه ورزش‌دوستان صدها فرهاد قائمی و سردار آزمون را ساخته و تربیت کنیم.

یوسفی با ضروری دانستن حفظ وحدت و همدلی در ورزش شهرستان گنبدکاووس، ادامه داد: از همه ظرفیت‌های شهرستان گنبدکاووس در حوزه ورزش و جوانان تقاضا می‌کنم با حفظ وحدت و یکپارچگی برای اعتلای ورزش و رفع مشکلات حوزه جوانان به کمک ما آمده و در این مسیر گام بردارند.

وی با اشاره به جابه‌جایی در راس مدیریت ورزش گنبدکاووس و خداحافظی محمدعلی رحیمیان با مدیریت ورزش گنبدکاووس، تصریح کرد: بنده از سال‌ها قبل و از زمانی که در اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین مشغول بودم با محمدعلی رحیمیان به عنوان یک چهره فنی، کاربلد و مدیر آشنا هستم و دوستی دیرینه ما همواره و در هر شرایطی تقویت شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه بدون تردید مسیر موفق رحیمیان در بسیاری از بخش‌ها باید با حمایت ورزشی‌های گنبدکاووس ادامه پیدا کند، گفت: امیدوارم بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها ورزش گنبدکاووس را به جایگاه واقعی‌اش در کشور به عنوان نگین ورزش حرفه‌ای ایران اسلامی برسانیم.

یوسفی با اشاره به ظرفیت خوب و غنی شهرستان گنبدکاووس در حوزه دارا بودن جوانانی فعال، توانمند و با انگیزه، اضافه کرد: بدون تردید با همدلی و تعامل می‌توان روزهای درخشانی را برای ورزش شهرستان گنبدکاووس رقم زد.

گفتنی است روز گذشته و در اتفاقی عجیب و مبهم پس از فقط ۶ ماه از حضور محمدعلی رحیمیان در مسند مدیریت اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس به علت عدم باج‌دهی به برخی افراد با وجود عملکرد موفق خود در همین مدت کوتاه جای خود را حجت‌الله یوسفی در این کرسی خدمتگزاری داد.

 

منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید