محمدعلی رحیمیان

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با اشاره به برخی همراهی‌های مشروط با این اداره از سوی برخی افراد، گفت: مشکل ورزش گنبدکاووس سهم‌خواهی به بهانه همراهی است.

محمدعلی رحیمیان امروز در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان گنبدکاووس در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان که در سالن اجتماعات موسسه مهرآفرینان جوان برگزار شد با اشاره به اینکه از همه مردم، مسوولان، ورزشکاران و ورزش دوستان گنبدی که در طی ۶ ماه گذشته با بنده همکاری کرده و از من حمایت کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش گنبدکاووس فقط با همدلی و همیاری همه ظرفیت‌های موجود در گنبدکاووس ممکن خواهد بود، افزود: در مسیر همدلی باید مراقب برخی همدلی‌های مشروط افراد خاصی باشیم که به دنبال سهم‌خواهی‌ها از ورزش شهرستان هستند.

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه این سهم‌خواهی‌ها یکی از بزرگترین مشکلات ورزش گنبدکاووس است، خاطرنشان کرد: امیدوارم گنبدکاووس بالاخره بتواند با عبور از این موانع و مشکلات بزرگ و حیاتی به جایگاه واقعی خود در ورزش استان گلستان و کشور برسد.

رحیمیان مدیریت یک اداره را به دوی امدادی تشبیه کرد و گفت: هر شخصی در زمان مدیریت خود وظیفه دارد تا کارها و مسوولیت‌های محول شده به خود را به پیش برده و در زمان مشخصی به نفر بعدی تحویل دهد تا او با نفس‌های تازه و سیستم حرکتی خود آن را به سرمنزل بعدی برساند.

وی با اشاره به اینکه با وجود اطلاع از برنامه تکریم و معارفه در روز یکشنبه صبح، تا انتهای وقت دیشب در دفتر کار خودم مشغول کار و جلسات فنی با ورزشکاران و برخی هیئت‌ها و مدیران بودم، ادامه داد: حتی اگر یک ساعت هم فرصت برای خدمت به مردم و نظام اسلامی داشته باشم آن را به بهترین نحو استفاده خواهم کرد.

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با بیان اینکه خدم را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانم، گفت: در هر جایگاه و مسوولیتی که قرار بگیرم با تمام وحود و بدون هیچ دلخوری به کار برای مردم این سرزمین ادامه خواهم داد.

رحیمیان با تاکید بر ظرفیت‌های بی‌نظیر ورزش گنبدکاووس در سطح استان گلستان و کشور، اضافه کرد: به طور قطع می‌توان گفت که کل ورزش استان را اگر در یک کفه ترازو گذاشته و ورزش گنبدکاووس را در کفه دیگر ترازو بگذاریم افتخارات، توفیقات و درخشش‌ها در سطحح مختلف ملی و بین‌المللی برابری خواهد کرد.

گفتنی است محمدعلی رحیمیان صبح امروز و فقط پس از ۶ ماه مدیریت در اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس به دلایل نامعلوم و احتمالا فشارهای برخی مسوولان در مراسمی با حضور معاون مدیرکل اداره ورزش و جوانان و معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه گنبدکاووس جای خود را به حجت‌الله یوسفی داد.

 

منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید