محمدعلی رحیمیان

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با اشاره اینکه تجلیل از قهرمانان موجب ارتقای انگیزه جوانان می‌شود، گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران ورزش گنبدکاووس در تابستان جاری برگزار خواهد شد.

محمدعلی رحیمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس، با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان از دو بخش مهم و اساسی تشکیل شده است که هر کدام به اندازه خود دارای اهمیت هستند، اظهار کرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته نگاه صرف به حوزه ورزش در گنبدکاووس موجب غفلت مسوولان به حوزه جوانان شده است که باید به سرعت این روند اصلاح شود.

وی با بیان اینکه بنده به شدت معتقد به انجام کار جدی در حوزه جوانان در شهرستان گنبدکاووس هستم، افزود: هر چند مقوله ورزش و جوانان قابل تفکیک کلی از یکدیگر نیستند اما در اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس یک تیم تخصصی و کاربلد را در حوزه جوانان مامور انجام امور محوله این بخش به صورت اختصاصی کرده‌ام.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه یکی از راهبردهای رشد فعالیت‌های موثر در حوزه جوانان همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد در شهرستان است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته حتی یک فراخوان و دعوت از سازمان‌های مردم‌نهاد برای همکاری با اداره ورزش و جوانان نشده بود.

رحیمیان با اشاره به اینکه امروز بنده و همه همکارانم در اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس باید خود را در حوزه تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانان مسوول و متعهد بدانیم، ادامه داد: در بخش‌هایی همچون اشتغال، ازدواج و اوقات فراغت جوانان باید با کارهای علمی و عملی به کمک جوانان برویم.

وی تجلیل از قهرمانان را در هر سطحی موجب تقویت انگیزه در میان جوانانی دانست که قهرمانان را الگوهای خود قرار داده‌اند، تصریح کرد: تصمیم داریم در تابستان سال جاری مراسم تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران ورزشی سال ۱۳۹۶ و سه ماهه نخست سال ۱۳۹۷ شهرستان گنبدکاووس را برگزار کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه در این مراسم فقط به نفراتی که حائز رتبه های اول تا سوم در جهان، آسیا و کشور شده‌اند هدایایی تقدیم خواهد شد، اضافه کرد: یکی از نکات مثبت و بدیع این مراسم تجلیل از مربیان قهرمان‌پرور در شهرستان گنبدکاووس است.

رحیمیان با تاکید بر اینکه در سال‌های گذشته برای توسعه ورزش از کمک‌های سازمان‌یافته و منظم خیرین در گنبدکاووس استفاده نشده است، گفت: قصد داریم با راه‌اندازی مجمع خیرین ورزشی در شهرستان گنبدکاووس از این پس کمک خیرین و نیکوکاران را به صورت کاملا تشکیلاتی و ساختارمند ساماندهی کنیم.

وی استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در شهرستان گنبدکاووس را یکی از اولویت‌های برنامه کاری خود در سه ماهه دوم سال ۱۳۹۷ دانست و تاکید کرد: به زودی نشست‌هایی را با این سازمان‌های مردم‌نهاد با هدف هم‌اندیشی و بهره‌گرفتن از این ظرفیت بزرگ برگزار خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید