تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبد

مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات ورزشی دانش آموزی، مربیان آنان، مدیران مدارس قهرمان، برگزیدگان جشنواره الگوهای برتر تدریس و مسابقات علمی و تخصصی تربیت بدنی مرحله استانی در گنبدکاووس برگزار شد.

در این مراسم که سه شنبه شب درسالن اجتماعات خانه معلم این شهرستان برگزار شد، ۱۰۶ نفر از دانش آموزان گنبدی و مربیان آنان که در مسابقات المپیاد ورزشی استان موفق به کسب مدال شدند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

علاوه بر این از سه پیشکسوت تربیت بدنی آموزش و پرورش و نفرات برتر جشنواره الگوهای برتر تدریس و مسابقات علمی و تخصصی درس تربیت بدنی و ۶ مدیر مدرسه قهرمان نیز در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

در این مراسم کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس با قدردانی از دانش آموزان و مربیان تربیت بدنی این شهرستان گفت: دانش آموزان گنبدی در المپیاد ورزش دانش آموزی استان ۴۰ مدال طلا، ۳۴ مدال نقره و ۳۲ مدال برنز کسب کردند.

احمد صفرخان موذنی افزود: مربیان تربیت بدنی گنبدکاووس نیز در جشنواره الگوهای برتر تدریس و نیز مسابقات علمی تخصصی درس تربیت بدنی موفق به کسب مقام اول استان شدند.

وی گفت: درمسابقات المپیاد ورزش دانش آموزی که ابتدا در مدارس و سپس در شهرستان برگزار شد، ۱۵۰ مدرسه و ۱۴ هزار دانش آموز دختر و پسر گنبدی در ۱۶ رشته ورزشی در ۷۰ دور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

صفرخان موذنی اضافه کرد: برگزیدگان مرحله شهرستانی این مسابقات که ۴۵۳ دانش آموز دختر و پسر بودند بصورت انفردی و یا تیمی ( ۴۵ تیم) به مرحله استانی المپیاد ورزش دانش آموزی راه یافتند که موفق به کسب ۴۰ مدال طلا، ۳۴ نقره و ۳۲ برنز شدند.

به گفته وی، نفرات و تیم های برتر مرحله استانی مسابقات المپیاد ورزش دانش آموزی به مرحله کشوری اعزام می شوند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز دراین مراسم از کسب موفقیت های دانش آموزان و مربیان تربیت بدنی این شهرستان در مسابقات استانی قدردانی کرد و گفت: ظرفیت و توانمندی حوزه ورزش گنبدکاووس فراتر از استان گلستان است که باید با تدوین نقشه راه و برنامه ریزی منسجم و علمی به افتخارات ملی دست یافت.

فرج الله رزاقی افزود: باور داشتن به توانمندی دانش آموزان، تلاش مربیان و همراهی و کمک مدیران مدارس و خانواده ها، امید و اعتماد بنفس دانش آموزان گنبدی را برای کسب افتخارات ملی دوچندان می کند.

همچنین دراین مراسم سیدصالح رفعتی معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در سخنانی کوتاه با قدردانی از موفقیت های بدست آمده، برلزوم پرهیز از هر گونه کبر و غرور از سوی دانش آموزان و مربیان آنان برای ادامه مسیر موفقیت ها تاکید کرد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت واقع درشرق استان گلستان حدود ۷۰ هزار دانش آموز و ۳۵۰۰ فرهنگی شاغل دارد که ۹۶ نفر آنان شامل ۴۸ آقا و ۴۸ خانم، به عنوان معلم و دبیر ورزش در مدارس فعالیت دارند.

 

منبع : خبرگزاری ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید