افتتاح دفتر نمایندگی هیئت فوتبال استان در شرق گلستان (گنبدکاووس)

جرقه این کار شگرف چهار سال پیش کلید خورد، از زمانی که مسئولان و خاک خورده های فوتبال به حقانیت و مرکزیت گنبد و هم اینکه گنبد به عنوان یکی از شاهرگ های فوتبال در کشور می باشد پی برده بودند.

اما ثمره این کارشناسی ها و تلاشها با همت و تلاش ستودنی جواد عزیزی و حبیب خواجه (رئیس هیئت فوتبال گنبد) و دیگر دوستان فوتبالی با حمایت همه جانبه دکتر طیبی این شد که دفتر هیئت فوتبال شرق استان به مرکزیت گنبد افتتاح بشود.

دفتری در استادیوم ۵۰۰۰نفری با کلیه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جهت فعالیت نمایندگی هیئت فوتبال استان برای منطقه شرق گلستان راه اندازی شد.

اما حبیب خواجه که اتحاد و همبستگی خوبی را با مدیریت خود در بین فوتبالی ها براه انداخته در مورد اهداف تشکیل این دفتر میگوید که برای تسهیل در رفت و آمد مربیان و مدیران باشگاه و آکادمی ها با انواع خطرات جاده ای و کم کردن هزینه لازم بود این کار عملی شود خواجه در مورد همکاری مسئولان استانی میگوید که درایت و تلاش دکتر طیبی و هیئت فوتبال استان باعث شد که گنبد صاحب این عنوان شود.

اما حسن بالو (معاون ورزش قهرمانی استان) که یکی از چهره های دوست داشتنی در بین اهالی ورزش می باشد بعد از ذکر جایگاه و اهمیت فوتبال در بین آحاد مردم جهان می گوید باید تلاش بیشتری انجام داد تا استان پر استعدادمان که در کلیه رشته ها صاحب عنوان جهانی نیز می باشد به نقطه اوج خود برسد.

بالو در ادامه صحبت هایشان در مورد پتانسیل فوتبال در استان گلستان می فرماید از لحاظ استعداد فوتبالی وفور نعمت داریم ولی باید تلاش هایمان را دو چندان بکنیم تا این استعدادها در کشور و جهان رو نمایی شود. آقای بالو قول تشکیل تیم دسته دومی در رقابت های لیگ کشوری را دادن تا انگیزه بازیکنان برای این فوتبال افزایش پیدا بکند.

خانم مریم چراغی که نماینده بانوان در هیئت فوتبال استان می باشد از دیگر سخنرانان این افتتاحیه بود، بانویی که از تبعیض و نبود عدالت در ساپورت تیمهای بانوان گله داشت و از مسئولان استانی خواست تا با چشم حقیقت و انصاف به ورزش بانوان نگاه کنند.

اما پازل نهایی این جلسه به صحبت های شکی بر میگردد، صحبت هایی که بوی اتحاد و دلبستگی در بین فوتبالی ها را میداد. شکی معتقد بود که نا پاکی ها را از فوتبال با همکاری دیگر مسئولان از هیئت فوتبال پاک کرده و شدیداً تاکید داشت که یک مورد را در هیئت فوتبال استان از لحاظ تخلف نمیتوان پیدا کرد.

ایشان با پیش کشیدن این مورد که استان گلستان در رده های مختلف تیم ملی ۴۹ نفر نماینده دارد صحبت هایشان را به اتمام رساندند. اما مسئول دفتر هیئت فوتبال شرق استان به کسی جزء جواد عزیزی که تمام سن مفید خود را برای فوتبال گنبد هزینه کرده سپرده نشد. جواد عزیزی که انسان لارجی می باشد همواره رزومه خوبی در بین فوتبالی ها دارا می باشد.

 

یا حق

شیر محمد شیروانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید