محمدعلی رحیمیان

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس از خلع ید پیمانکار ساخت خانه والیبال این شهرستان خبر داد و گفت: مناقصه جدید این پروژه به زودی برگزار می‌شود.

محمدعلی رحیمیان با وارد دانستن انتقادات پیرامون پروژه ساخت خانه والیبال گنبدکاووس، افزود: متاسفانه اجرای پروژه خانه والیبال گنبدکاووس به دلیل عدم انتخاب پیمانکار شایسته و توانمند با مشکلاتی رو‌به‌رو شد که یکی از آنها عدم آورده مالی مناسب پیمانکار و سرعت بسیار پائین اجرای پروژه بود.

وی با اشاره به اینکه این پیمانکار با اجرای هر مقدار کمی از پروژه مطالبه مبلغی از قرارداد را می‌کرد، خاطرنشان کرد: یک پیمانکار توانمند باید بتواند حداقل چند درصد ابتدایی پروژه را با آورده خود جلو ببرد و با توجه به روند طولانی و زمان بر پرداخت پول در پروژه‌های دولتی شناخت و صبر نسبت به این موضوع را داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس از خلع ید شدن پیمانکار این پروژه توسط مراجع ذی‌ربط خبر داد و گفت: در آینده نزدیک مناقصه عمومی جدید برگزار خواهد شد و پیمانکاری قوی و توانمند با نظر کارشناسان و مدیران مربوطه برای ساخت خانه والیبال شهرستان گنبدکاووس انتخاب خواهد شد تا به سرعت این پروژه را به سرانجام برساند.

 

منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید