اهالی رسانه

با تغییر و تحولات جدید در اداره ورزش و جوانان گنبد و به راس کار آمدن محمدعلی رحیمیان لیست سیاهی که در اداره ورزش برای برخی ورزشی نویسان منتقد پیش از این ایجاد شده بود برداشته شد و با برگزاری یک نشست صمیمی با دعوت از کلیه خبرنگاران، چراغ سبز این اداره پر حاشیه بروی اهالی رسانه روشن شد.

جالب اینکه این نشست خبری روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در حالی رخ داد که یک هفته پیش آقای نازمحمد واحدی حکم انتقالیش به یکی از شهرهای اطراف صادر شده بود و شاید این موضوع بی ربط از تشکیل این نشست خبری و باز شدن پای منتقدین به نشست های اداره ورزش نباشد.

هر چند لیست دعوتی های نخستین نشست خبری اداره ورزش با سرپرستی آقای رحیمیان نواقصی داشت و برخی از ورزشی نویسان برای دعوت شدن از قلم افتاده اند اما آقای رحیمیان صراحتاً اعلام کردند که از کلیه اهالی رسانه و منتقدین اداره ورزش با کمال میل استقبال خواهیم کرد و هیچ لیست سیاهی برای این قشر زحمت کش در این اداره وجود نخواهد داشت.

همچنین معاون جدید اداره آقای عجم در پایان نشست، اهالی رسانه مخصوصا ورزشی نویسان را به عنوان یار دوازدهم اداره معرفی کردند و با این توصیف نشان دادند که اداره ورزش و جوانان بروی کلیه اهالی رسانه باز است.

 

نگارنده : احمد فضلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید