مهندس کریمی + فرماندار گنبد

برطبق برنامه قبلی که قرار بود روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گنبد نشستی با حضور آقای عبدالقدیر کریمی فرماندار و آقای قرجه طیار نماینده مردم گنبد در مجلس با موضوع بررسی مشکلات والیبال مخصوصاً کانون های والیبال گنبد برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گنبداسپورت، بعد از گذشت یک ساعت از زمان اعلام شده برای جلسه آقای شیبک معاون فرماندار در محل برگزاری جلسه حاضر شده و از عدم حضور آقای فرماندار خبر داد و دلیل غیبت فرماندار را شرکت در مراسم دیگر عنوان کردند. از سوی دیگر قرجه طیار نیز دیگر غایب این نشست بود که بر خلاف قول و وعده دو روز قبل حتی نماینده خود را نیز به این جلسه نفرستاده بود.

حاشیه مهمان نوازی فرمانداری از آنجایی شروع شد که آقای شیبک اعلام کردند که فقط مسئولین کانون های والیبال در جلسه حاضر باشند و غیر مستقیم از اهالی رسانه درخواست کرد که جلسه را ترک نمایند. این درخواست از سوی چند نفر ورزشی نویس حاضر در آن جلسه مورد قبول قرار گرفت اما چون حضور اهالی رسانه به خواست همان مربیان حاضر در جلسه بودند و با توجه به رایزنی چند دقیقه ای مربیان با آقای شیبک متاسفانه به هیچ عنوان رضایت به حضور رسانه در این جلسه داده نشد.

پیرو ترک محل جلسه توسط اهالی رسانه بلافاصله مربیان حاضر در این نشست نیز از آقای شیبک تشکر کرده و به علت عدم حضور آقای قرجه طیار و همچنین برخورد ناشایست با اهالی رسانه آنها نیز جلسه را ترک کردند. این اتفاق در حالی شکل گرفت که حضور چند تن از اهالی رسانه به درخواست مربیان و با رضایت کامل انجام گرفته بود و با اینکه این قضیه برای مسئول جلسه یعنی آقای شیبک مطرح شد اما باز هم پافشاری برای عدم حضور رسانه ادامه داشت.

در صحبت های آقای شیبک عنوان شد که یک ساعت پیش اعلام شده که بدون اهالی رسانه و فقط با حضور کانون داران والیبال باید برگزار شود که این قضیه برای اهالی رسانه چیزی جدید نیست و پیش از این محدودیت های حضور رسانه از سوی اداره ورزش و جوانان در سال های گذشته پیش آمده است و جای تعجب داشت که فرمانداری در جلسه غیر دولتی تا این حد بر علیه اهالی رسانه جبهه گیری کرده و به تمایل آقای مهدی محمدی ریاست هیئت والیبال گنبد مبنی بر عدم حضور رسانه ها جامه عمل بپوشاند.

به هر حال جلسه نشست والیبالی ها که شدیداً معترض عملکرد هیئت والیبال بودند با ترک جلسه توسط مربیان برگزار نشد قطعا این نوع مهمان نوازی فرمانداری از اهالی رسانه که مهمانان درخواستی مربیان والیبال بودند زیبنده جایگاه فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس نخواهد بود.

 

✍️احمد فضلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید