کشتیسرپرست هیات کشتی گلستان از قهرمانی گنبدکاووس در مسابقات کشتی فرنگی المپیاد ورزشی این استان خبر داد.

محمدحسین ملاح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: مسابقات المپیاد ورزشی نوجوانان در رشته کشتی فرنگی با شرکت ۷۱ کشتی‌گیر از ۱۰ شهرستان در ۱۰ وزن در شهرستان مینودشت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها شهرستان گنبدکاووس با کسب پنج مدال طلا و یک نقره در جایگاه نخست این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

سرپرست هیات کشتی استان گلستان خاطرنشان کرد: شهرستان گرگان با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز جایگاه دوم را کسب کرد و شهرستان علی‌آبادکتول با کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

ملاح بیان کرد: شهرستان مینودشت سه مدال نقره و چهار مدال برنز کسب کرد، شهرستان‌های آزادشهر یک مدال نقره و دو مدال برنز، کلاله یک مدال نقره و چهار مدال برنز، کردکوی یک مدال طلا و دو مدال برنز، گالیکش دو مدال برنز، خان ببین یک مدال برنز و کمالان یک مدال نقره را از آن خود کردند.

وی تاکید کرد: در دوره از رقابت‌ها ۴۰ مدال به ورزشکاران اهداء شد که نفرات اول و دوم هر وزن به صورت مجزا و نفرات سوم به صورت مشترک مدال‌ها را کسب کردند که با احتساب این موضوع ۱۰ مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و ۲۰ مدال برنز به ورزشکاران برتر اهدا شد.

سرپرست هیات کشتی گلستان بیان کرد: برگزاری این مسابقات باعث شد در هر وزن و در رده‌های مختلف استعدادهای فراوانی شناسایی شود که به طور قطع به پشتوانه‌سازی برای کشتی استان گلستان کمک خواهد کرد.

ملاح گفت: خوشبختانه طی دو دوره گذشته برگزاری المپیاد ورزشی استان نیز شاهد شکوفایی و رشد استعدادهای رده‌های سنی هستیم که امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد حضور این جوانان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید